|
|
| Gladius |
naar aanleiding van de gert z'n neusdruppelverslaving dacht ik dat het misschien leuk was om elkaars ziekten/verslavingen/blessures/... mede te delen.
Ikzelf heb al vanaf m'n geboorte astma. Had er vroeger vrij veel last van (int midde van de nacht opstaan om aan zo'n apparaat met een maskertje te hangen...), daarna was het gewoon puffers en uiteindelijk heb ik nu gelukkig praktisch geen last (neem nog wel nen turbohaler, soort puffer), komt vooral door de sport.
Vroeger had ik ook veel last van uitslag (eczeem), nu ook gelukkig veel minder.
Qua blessures heb ik eigenlijk nog niet veel gehad. Heb vroeger m'n pols eens gebroken, en enkele jaren geleden heb ik m'n knieschijf uit de kom gekregen (knie tegen knie) tijdens de voetbal. brrr dat was pijnlijk, gelukkig stak de knieschijf nog int vel, weliswaar een paar centimeters naar rechts =p (rechterknie). Maar dat revalideren was iets van nix, op een 2-tal maanden tijd kon ik terug normaal lopen. |
|
|
| djcresto |
Ik doe nu al meer dan 15 jaar actief aan sport en heb zo goed als geen blessures gehad. Dit seizoen had ik een ontsteking op men nekspieren die me 3 weken aan de kant hield. Dat was zo wat men zwaarste blessure uit. Op 7 jaar voetbal ook ooit 1 keer het veld moeten verlaten tijdens de rust. Toen kon ik ook 2 weken nie spelen. Voor de rest mistte ik op al die jaren bijna nooit een training of wedstrijd. Kmoest al serieus ziek zijn.
In men jonge jaren had ik wel veel last van oorontstekingen. In het middelbaar en het hoger was ik maar weinig ziek. Sinds ik werk ben ik toch wel zo een 2x per jaar ziek. Vooral te wijten denk ik aan het "zwaarder" leven van ne werkmens. Enja dan is er nog mijn neusdruppelverslaving :p |
|
|
| TOR |
nog niet veel noemenswaardige blessures gehad..
- een zestal jaar geleden een aantal weken met mijn rechterarm in het gips. ik wou na lange tijd nog es de rolschaatsen bovenhalen.. bad idea :o
- drie jaar geleden met mijn rechterduim in een vleessnijmachine gezeten. een praatje slaan met collega's als je salami aan het snijden bent, is dus sterk af te raden. :p gelukkig was er niet al te veel af en was the missing piece op een paar maanden tijd teruggegroeid. |
|
|
| Lady_LizzY |
Ik ben tot nu ook nog gespaard van zware kwetsuren.
Buiten verstuikte enkels, polsen en peesontstekingen is er mij nog niet veel overkomen.
Heb enkel last van een zwakke maag. Is enkel een probleem als ik te veel drink, ik heb geen katers, alleen maar maagontstekingen :) |
|
|
| Freezel |
- Gebroken elleboog
- Gebroken sleutelbeen
- Gebroken pols
- Gebroken vingers
- Linkerschouder uit de kom
- Knieschijf verdraaid
- Kniebanden gescheurd
Was vroeger nogal druktemakertje met buiten spelen en op het voetbalveld :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|