return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Medische Thread

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Oeps, vergeten:
Ben ooit op cursus met leiding in volle snelheid met beide knieën de grond op gegaan, waardoor ik een zware ontsteking op ze allebei heb gekregen. Door slechte diagnose van de dokter sukkel ik hier 5 jaar later nog steeds mee. En daarmee bedoel ik de diagnose 'Ge moet niet zo'n watje zijn, meiske. Al ooit gehoord van een pijnstiller?'
Maar het is zo'n gewoonte geworden dat ik het helemaal vergeet ;-)

I know the feeling :)
Door dat incident en een jaar voetbal en atletiek combineren (woensdag van 16u tot 20u30 constant trainen, 2 wedstrijden per weekend, en dat als ga 14 zijt en in volle groei) zit ik nu ook met een permanent knie-probleem: ik kan niet op m'n hukken zitten. Gewoon niet. De pijn is dan ondraaglijk.
Zehra
en dan zeggen ze da sporten gezond is :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
en dan zeggen ze da sporten gezond is :o

Zonder sport zou ik nog steeds 10 kilo meer wegen dan ik nu doe, en bijgevolg een dikke pens hebben :p
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zonder sport zou ik nog steeds 10 kilo meer wegen dan ik nu doe, en bijgevolg een dikke pens hebben :p

teh shexy :wtf:

Ik ga niet eens beginnen opsommen met mijn medische tegenslagen, veel te veel werk :p
emma
2 jaar geleden ben ik rond deze periode ziek geworden...
Had klierkoorts (= mononucleose/ de kusjesziekte) hierdoor heb ik 3 maanden thuis moeten zitten. Kon niets doen, vanaf ik één of andere inspanning deed werd ik doodmoe.
Was trouwens den eerste keer in mijn leven da'k blij was dat ik weer naar school kon gaan.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium