return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
discotheken

djcresto
Raar he, op dit forum waar Trance centraal staat. Hoor je nauwelijks iets zeggen over discotheken. Ondanks dat in discotheken meestal wel edm gedraaid wordt. De mensen op dit forum gaan precies ook vrij weinig uit hier.
Ditzelfde geldt ook voor mezelf. Vroeger bezocht ik toch bijna wekelijks een discotheek.
Ckomilfoo, cherry moon, bbc, zillion, sotto's en nog af en toe een paar andere. Nu ga ik bijna meer uit in Nederland dan in België.

Waarom bezoeken jullie zo weinig discotheken eigenlijk?
bij mij ligt het momenteel vooraal aan:
- sport in het weekend
- vriendin die niet van edm houdt
- kameraad waar ik vroeger mee wegging wordt al wa ouder
- heb zelf nog gn rijbewijs
- geen mensen in vriendenkring behalve op dit forum dan die naar trance luisteren
- afbraak van ckomilfoo (kon ik met fiets naartoe)
Phortastic
kzit bekans wekelijks in de reflex :p (elke zaterdag)

vorige zaterdag nog geweest trouwens, nu ff nimeer tot na de examens :(
Dark Apostle
ik kan er niet aan doen, discotheken hebben mij nooit aangesproken, ik geef mijn geld liever uit aan events
Jasperovitsj
Redenen:

- mijn muzieksmaak wordt zo goed als nergens gedraaid. (en nee, ni alleen prog, voor een goei avondje trance-classics ben ik ook altijd te vinden)
- Als ze al ergens m'n smaak draaien is het meestal te veraf
- ik heb zelf geen auto en/of rijbewijs
- mijn vrienden met auto en/of rijbewijs zijn ni voor die muziek of kunnen/willen niet als ik eens wil gaan
- het kost ook allemaal veel geld tegenwoordig, en ik geef m'n geld liever aan iets anders uit dan aan een discotheek waar ik me toch maar half amuseer. Ik spaar dan liever wat voor een écht goei feestje waar ik me wel volledig amuseer.
- kzit in het weekend ook met zaalvoetbal en vendelen op vrijdag, dus vaak heb ik ook gewoon geen zin meer om me na een match nog helemaal op te laden voor een discotheekbezoek.
- En laat ik eerlijk zijn: ik heb vaak gewoon geen zin om naar discotheken te gaan. Toen ik 16 was vond ik het de max, maar tegenwoordig zegt het mij echt ni veel meer, zeker niet op wekelijkse basis...
Phortastic
quote:
Originally posted by Phortastic
kzit bekans wekelijks in de reflex :p (elke zaterdag)

vorige zaterdag nog geweest trouwens, nu ff nimeer tot na de examens :(

kzal es de redenen dat ik wel ga posten dan :)

- kheb zelf een auto en rijbewijs
- ik ga graag naar een discotheek
- een van men beste kameraden gaat altijd met mij mee + meestal nog ander volk (zo is dat eigenlijk gegroeid door die goeie kameraad)
- op die manier zie ik men kameraad bekans wekelijks (kzit niet bij hem op school ofzo, dus tis niet zo evident dat ik hem vaak zie)...
- die goeie kameraad woont maar 15km van mij dus qua vervoer om te gaan halen enzo geen probs (hoewel hij 90% van de keren rijdt omdat hij de benzine en auto heeft vant werk)
- en ik moet eerlijk zeggen hoewel het cheese gehalte redelijk groot is bij momenten amuseer ik me toch altijd zeer goed. hangt ook veel van gezelschap af denk ik.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium