return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
discotheken

lost_in_trance
Dat is jammer maar vandaag gaan mensen in discotheek voor drug, niet meer voor muziek!

verschillende redenen :
- geen auto (discotheken liggen in algemeen ver van het nmbs station)
- ik heb een dochter dus heb ik geen tijd meer om uit te gaan
- ik vind mijn lievelingsmuziek niet!
- Als ik in discotheek terug ga, zou ik met roken kunnen opnieuw beginnen.
Gladius
quote:
Originally posted by Buoyant
Ik neem geen drugs, dus ik kan niet iedere week doorgaan tot 8u smorgens,

jah, da heb ik ook. Als het een goed trancefeestje/evenement is, kan de muziek mij wel wakker houden =), maar anders is de vermoeiheid het grootste probleem. Discotheken (en eigenlijk ook fuiven int algemeen) hebben mij nooit veel gezegd eigenlijk. Het is pas sinds ik muziek int algemeen heb ontdekt (5j geleden ofzow) -en dit forum natuurlijk- dat ik naar grotere evenementen en concerten ben beginnen gaan.
Hydra
quote:
Originally posted by TOR
de dichtstbijgelegen discotheken die relatief goeie muziek brengen liggen op een zestigtal kilometer van mijn huis (La Goa en BBC).

En de kokorico? :) da ligt er tussenin (Gent) en die Filip Delie draait daar toch ferm goe vinnek.

Ik ga trouwens zelf veel uit. Alsek niet ver weg wil is't Highstreet (20 min rijden), anders is't Kokorico of BBC (vroeger dan toch). En soms ook eens niks hé (zoals nu in de examens...)
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
same here. de dichtstbijgelegen discotheken die relatief goeie muziek brengen liggen op een zestigtal kilometer van mijn huis (La Goa en BBC).

en dan kom ik gelijk bij het volgende punt. het is allemaal nogal duur voor wat het eigenlijk maar voorstelt. zoals Jasper zegt, je geeft vrij veel geld uit voor een avond waar je je maar half amuseert. je spaart het dan beter uit voor iets wat meer overeenkomt met je smaak..

60 km maar :p
reflex is voor mij tegen de 80km :o
en duur? reflex is als ge lid zijt 4€ inkom, palm en pinten en cola etc allemaal 1.5€. Da vind ik zeer schappelijk.
Kmoet nu wel zeggen dat ze soon met de drankprijzen gaan stijgen, na meer dan 10-tal jaren dezelfde prijs gehanteerd te hebben.
Pumaz
quote:
Originally posted by Phortastic
Kmoet nu wel zeggen dat ze soon met de drankprijzen gaan stijgen, na meer dan 10-tal jaren dezelfde prijs gehanteerd te hebben.

Onmogelijk, de euro bestaat nog niet zo lang :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium