|
[12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
|
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Esrem
Moet je voor dat kaartje echt heel t land afreizen of kan iemand me zo vertellen in welke free recordshop er geen domme mensen werken, want in Amstelveen en Utrecht had ik dus geen succes. Ik ga die mensen echt aanklagen als die kaartjes straks uit zijn verkocht... |
Uitvergroten en uitprinten en dan meenemen naar de Frs, wellicht dat ze het dan begrijpen :D :D :
 |
|
|
| nz-fan |
Moet je voor dat kaartje echt heel t land afreizen of kan iemand me zo vertellen in welke free recordshop er geen domme mensen werken, want in Amstelveen en Utrecht had ik dus geen succes. Ik ga die mensen echt aanklagen als die kaartjes straks uit zijn verkocht... |
Try Den Bosch!
In Eindhoven at the shopping street they also didn´t know anything.... but maybe at the Heuvel Galerie they know it? ( I saw next day there´s another Freerecordsdhop )
Good luck!
cu
:) |
|
|
| moogwai |
Ze hebben bij de FRS zo'n agendaboekje liggen van de ticketbox, dus Armin Only moet in de lijst staan. Waarschijnlijk zijn die verkopers dus niet alleen dom maar ook blind :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
"Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden" is mij ooit eens geleerd. Gewoon blijven vragen denk ik, het duurt even, maar dan hebben ze het pas door (na 10x zoeken). |
wat ze mij geleerd hebben...
"Er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen" |
|
|
| jp |
Nee, domme vragen zijn:
-Houden ze in een theefabriek koffiepauze?.
-Waarom geeft een antwoordapparaat nooit antwoord als ik iets vraag?.
-Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer gedraaid hebt?.
-Waarom worden er sigaretten verkocht in benzinestations terwijl het daar verboden is te roken?.
-Als je niet in je auto mag rijden als je gedronken hebt, waarom hebben bars, cafés e.d. dan parkeerplaatsen?.
-Hoe gaat de bestuurder van een strooiwagen `s morgens naar zijn werk?.
-Waarom worden appartementen appartementen genoemd terwijl ze allemaal aan elkaar zitten?.-Als piepschuim wordt vervoerd, waarmee wordt dat dan verpakt?.
-Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?
-Als de zwarte doos van een vliegtuig niet kapot kan, waarom is het hele vliegtuig daar dan niet van gemaakt?
-Als een schizofreen met zelfmoord dreigt, spreken we dan van een gijzelingsactie?
-Is een volle harddisk zwaarder dan een lege?
-Wat doen weekdieren in het weekend?.
-Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
-Als zwemmen goed is voor de ontwikkeling van armen en benen, waarom hebben vissen dan geen armen en benen?
-Als maisolie van mais komt en olijfolie van olijven, hoe zit het dan met baby-olie?
-Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
-Wat als je je twee keer half dood schrikt?
-Wat tellen schapen als ze willen slapen?
-Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken?
-Is er een ander woord voor synoniem?
-Wat doen militairen in een burgeroorlog?
-Als er niets blijft plakken aan Teflon, hoe wordt Teflon dan aan de pan vastgemaakt?
-Waarom worden voor ter dood veroordeelden in de VS steriele naalden gebruikt?
-Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes ? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|