return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
[TV] Canvas - Dansen op de vulkaan (22:55hr)

Dark Apostle
quote:
Originally posted by djcresto
Ik heb nog nooit iets horen zeggen over drugs op graspop

Daar is dan ook geen drugs, allemaal brave metallers bij elkaar :D

PS: ik vond de sig terug :p
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto

achja de edm scene zal altijd wel geassocieerd worden met drugs. Toen er een aantal jaar geleden 1.500.000 bezoekers op de love parade waren was het belangrijkste item dat er 14 dealers opgenomen waren. Dan denk ik wtf, 14 op 1500000? Ik heb nog nooit iets horen zeggen over drugs op graspop, rock werchter en dergelijke hoor. Dat stoort mij toch altijd een beetje.

+1 :sadgreen:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Oekanda (zwakke rip-off van britse abuserde humor zoals in The Fast Show, Smack The Pony, etc)

Ik wil het zelfs ni zien!! :nervous:

Ik word nog altijd misselijk van "2 straten verder", zogezegd een ode aan de sletchshows. Walgelijk, gewoonweg walgelijk. En dat trekt dan 700 000 kijkers...zegt genoeg over het intellectuele peil van de gemiddelde Vlaming :rolleyes:

En Gert, overschot van gelijk! Jammer genoeg slaagt zelfs de VRT er niet in om zulke topics objectief en niet-moraliserend te behandelen. Ik kan me nog een reportage van een jaar of 3 geleden herinneren over Waalse dealers van XTC en dergelijke die in een paar obscure Waalse discotheken opereerden. Maar uit de reportage bleek precies alsof er in elke Belgische discotheek iedere avond 20 dealers binnenzaten die als het ware pillen uitdeelden aan iedereen die maar wou. Er werd ook blijkbaar van uitgegaan dat elke aanwezige clubber gretig die pillen aanpakte en slikte. Voeg daarbij nog het beeld van een paar bezwete mannen die op techno-beats aan het springen zijn terwijl er alleen stroboscopen flashen, en het compleet vertekend stereotiep en moraliserend verhaal is een feit...

Echt, het maakt mij ook pissig, het beeld van EDM in de media. Er is een EDM-event in het Sportpaleis, en dagen op voorhand komt al in het nieuws dat er extra beveiliging aanwezig zal zijn, zware drugscontrole en alles erbij. De dag na het event wordt er dan ook in het nieuws vermeld (de ankerman zit daar met een heel serieus, bijna afkeurend gezicht het item in te leiden) dat er zware controle is geweest, en dat er van de 15 000 aanwezigen pakweg 50 betrapt zijn op het gebruik of bezit van drugs. Dan laten ze nog een beeld van de marginaalste gevallen van de avond zien, en dat is het dan. Niks over het feestje zelf, niks over de goeie sfeer ofzo, niks, nada, nul de botten...
Maar iedere zomer is er wel een sfeervolle, gemoedelijke reportage over Werchter, ingeleid door Bavo claes met een gezellige smile op z'n gezicht alsof het evengoed de jaarlijkse pensekermis in Overmere-donk had kunnen zijn. We krijgen vrolijke sfeerbeelden, wat interviews van reeds zatte en lallende jongeren in bloot bovenlijf die gezellig aan een zelfgerolde sigaret zitten te trekken, wie weet wat erin zit, alsof die erbij horen, alof een festival geen festival is zonder zatlappen en toetenketters. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik ken pakweg 50 mensen die er al wel zijn geweest, en van die 50 heeft zeker 20 man daar zitten smoren, of hadden vrienden die dat deden. En dat zullen nu écht niet net de enigen zijn die smoren, kheb al wel andere verhalen gehoord. Maar das daar de normaalste zaak van de wereld blijkbaar, en ook geen haan die ernaar kraait. Laat staan de media...:rolleyes:
Xilver
joa, de Jaspaar ierboven eeft een punt
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb hier slechts 3 woorden aan toe te voegen:

In De Gloria

ik heb er nog 3 + een filmke:

Alles kan beter
rutte 98

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium