return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
[TV] Canvas - Dansen op de vulkaan (22:55hr)

Tiger777
ik hou het op hersendood :p

Nu kan ik mij DIE banner niet meer zo goed voor de geest meer halen...dus...

BOVENHALEN DIE HANDEL!

Nee ma, allé, canvas is goed...voor de actieve meerwaardezoeker...Percies voor mij dus! :p Toch vele beter dan diene VTM...;welk kwaliteitsprogramma hebben die nu allé?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
welk kwaliteitsprogramma hebben die nu allé?

Matroesjkas (of hun poging tot een ingenieuze triller op basis van het Familie/Wittenkerke-receps) en Oekanda (zwakke rip-off van britse abuserde humor zoals in The Fast Show, Smack The Pony, etc)

Het was een geen slecht reportage, ik kan er alleen heel slecht me om dat ze onterecht een muziekgenre aanvallen. Zeker als ik het dan nog graag hoor.
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb hier slechts 3 woorden aan toe te voegen:

In De Gloria

Oh ja, magisch:D
Doet er mij aan herinneren, ik ging eens gaan zoeken naar die DVD...

En vergeet De Rechtvaardige Rechters niet of Het Bourgondisch Complot of Vlaanderen nv:eek:
Tiger777
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Matroesjkas (of hun poging tot een ingenieuze triller op basis van het Familie/Wittenkerke-receps) en Oekanda (zwakke rip-off van britse abuserde humor zoals in The Fast Show, Smack The Pony, etc)

Het was een geen slecht reportage, ik kan er alleen heel slecht me om dat ze onterecht een muziekgenre aanvallen. Zeker als ik het dan nog graag hoor.

Ik had de matroesjkas al gezien op Yorin(Hollandse satteliet)...Oekanda...tiens, nog nooit van gehoord.
djcresto
quote:
Originally posted by Tiger777
Ej ketje, niks tegen Canvas he! Da was de VRT die dat ooit eens gezegd had! GROOOT vershil. Canvas maakt kwaliteit zoals: Per seconde wijzer, De grote vragen, Republica enzovoort. Dus dimmen he!

das hetzelfde huis hoor :p

ene pot nat :D

achja de edm scene zal altijd wel geassocieerd worden met drugs. Toen er een aantal jaar geleden 1.500.000 bezoekers op de love parade waren was het belangrijkste item dat er 14 dealers opgenomen waren. Dan denk ik wtf, 14 op 1500000? Ik heb nog nooit iets horen zeggen over drugs op graspop, rock werchter en dergelijke hoor. Dat stoort mij toch altijd een beetje.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium