|
|
| Magicbas |
Voor diegene die ervan houden en in de buurt van Amstelveen wonen:
Zaterdag 22 Januari 2005
Heroes of Techno
Marco Bailey vs Cristian Varela
P60 te Amstelveen
Voorverkoop prijs € 15.00
Prijs aan de deur € 18.00
Voor meer info check deze Link
P60 is niet groot, denk dat er hooguit een paar honderd man in kan, en de leeftijd is meestal rond de 20. De zaal opzich is wel mooi, lekker hoog met goede airco en softdrugs wordt gedoogd.
Drank moet worden betaald d.m.v. muntjes welke je bij binnenkomst kan kopen.
Zeer centraal in Amstelveen gelegen, naast het busstation waarvandaan je ongeveer overal kan komen, en op een 10 min. lopen afstand van de lijn 5/51.
Misschien dat ik er heen ga, maar dat ligt eraan of ik een aantal vrienden kan overhalen :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Voor diegene die ervan houden en in de buurt van Amstelveen wonen:
Zaterdag 22 Januari 2005
Heroes of Techno
Marco Bailey vs Cristian Varela
P60 te Amstelveen
Voorverkoop prijs € 15.00
Prijs aan de deur € 18.00
Voor meer info check deze Link
P60 is niet groot, denk dat er hooguit een paar honderd man in kan, en de leeftijd is meestal rond de 20. De zaal opzich is wel mooi, lekker hoog met goede airco en softdrugs wordt gedoogd.
Drank moet worden betaald d.m.v. muntjes welke je bij binnenkomst kan kopen.
Zeer centraal in Amstelveen gelegen, naast het busstation waarvandaan je ongeveer overal kan komen, en op een 10 min. lopen afstand van de lijn 5/51.
Misschien dat ik er heen ga, maar dat ligt eraan of ik een aantal vrienden kan overhalen :) |
Marco Bailey?

Veel plezier! |
|
|
| MaGiK54 |
| Het was toch altijd Heroes of Hardcore ?? |
|
|
| Esrem |
| Gaan , gaan haha. Ik werk hier dus, moet jammer genoeg alleen niet werken die avond, anders had ik nog wat gratis biertjes kunnen verschaffen dus, maar jullie hebben pech:p |
|
|
| Magicbas |
| quote: | Originally posted by Esrem
Gaan , gaan haha. Ik werk hier dus, moet jammer genoeg alleen niet werken die avond, anders had ik nog wat gratis biertjes kunnen verschaffen dus, maar jullie hebben pech:p |
Grappig, werk je er al lang? Kwam een paar jaar geleden regelmatig daar met de ForeCast feesten, die waren altijd wel leuk...ooit nog is met benno van Rank 1 kunnen praten en een plaat van Michel de Hey gewonnen (die ik vervolgens vergat op te halen) :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|