|
|
| Edwin B |
Underwater release party
Het label Underwater ziet haar 50e release, en ook in Nederland gaat dat niet onopgemerkt voorbij. Labelbaas Darren Emerson en vrienden laten de dansvloer van ‘t Paard vollopen met feestelijke tracks.
Wie de producties op het label kan waarderen, zit goed. Want ongetwijfeld zullen er heel wat hits op de ‘fiftiest releaseparty’ voorbij komen. Naast Daaren Emerson zelf staat op 12 februari ook Underwater artiest Paul Jackson in de dj-booth. Zij worden bijgestaan door Remy, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita’s.
Darren Emerson produceerde zelf de 50e release, die bestaat uit 4 nummers. Het zijn de eerste producties sinds 2002 van zijn hand. De plaat ‘H20-050’ verschijnt op 17 januari 2005.
Naam: Underwater ‘fiftiest release party’
Datum: 12 februari 2005
Line-up: Darren Emerson, Paul Jackson, Remy, Stef Vrolijk & 16 Bit lolita’s
vvk: € 15,- (ex fee)
Vvk adressen: All ticketbox outlets/ callcenter 0900-9393 / www.ticketbox.nl
Den Haag: Hype (Prinsestraat 4) ‘t Paard van Troje (Prinsegracht 12),
Confused (van Diemenstraat 128 – 130)
Rotterdam: Hype (Witte de Withstraat 30) |
|
|
| SnuggLe |
Stond ook al in de progressive thread ja, maar verdient wel een eigen draad :)
Ik ben er denk ik ook wel bij! Emerson is wel vet, en Remy erbij: dat kan niet meer stuk! |
|
|
| TranceZoner |
Is die Stef Vrolijk nou echt zo leuk/bijzonder/speciaal dan?
Toen hij hier in de Oosterpoort was, (na Armin van Buuren) vond ik het dus echt gewoon 3x niks:D :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Is die Stef Vrolijk nou echt zo leuk/bijzonder/speciaal dan?
Toen hij hier in de Oosterpoort was, (na Armin van Buuren) vond ik het dus echt gewoon 3x niks:D :D |
Na Armin is toch iedere dj goed, zelfs Jean? ;) Sorry, flauw geintje, wil niet alle Armin-lovers op mijn dak hebben, maar deze was te makkelijk :)
Stef is ook niet heel super ofzo, maar daarom is hij ook opwarmDJ die avond of anders in de kleine zaal. Stef is eigenlijk de perfect opwarm dj...... Doet alle Everybody's samen met Sander K, dus daarom draait hij er ook altijd. Maar Sander K. is een groter naam, so.....
En het is een Hagenees, en aangezien er veel feestjes zijn in Den Haag, is hij vaak 'de sjaak' (lees: draait hij vaak). Buiten Den Haag wordtie bijna niet geboekt.
*edit* gvd, de moeder van de vriendin is jarig en daar schijn ik naartoe te MOETEN, nou echt niet dus. :S Want ze is zelf ook jarig en wil het dan voor de familie vieren. Leuk :S En dadelijk geen Everybody de 26e feb door wintersport, EN ditook niet.......MOOI niet. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
gvd, de moeder van de vriendin is jarig en daar schijn ik naartoe te MOETEN, nou echt niet dus. :S Want ze is zelf ook jarig en wil het dan voor de familie vieren. |
:conf:
De moeder van je vriendin is jarig en daar ga je niet heen omdat ze zelf ook jarig is die dag...
:conf:
Da's logisch! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|