|
|
| johndeM |
Op 29 januari landt het ruimteschip van Black Hole in de Powerzone te Amsterdam.
Black Hole Recordings maakt voor deze eerste officiële labelnight van 2005 een selectie van vier van zijn beste artiesten. Cor Fijneman, Ton T.B., Mark Norman en Mojado (live) geven deze avond acte de présènce.
De avond wordt opgewarmd door dj Ton T.B. herkenbaar aan zijn unieke trance-sound. Ton T.B. maakt deel uit van de formatie ‘Three drives’ en behaalde successen met Electronic malfunction en Dream machine.
Het Belgisch / Franse duo Mojado geeft live een knallende showcase van het nog niet verschenen album met de megahits El Toro, Naranja en Senorita.
Voor het duo Mark Norman staat de avond in het teken van de release van Summer Queen onder het alter ego ‘Starr’ dat deze maand uitkomt op het In trance we trust label van Blackhole recordings. We kennen Mark Norman van Overkill en het vorig jaar uitgekomen Phantom Manor.
Tot slot brengt Cor Fijneman op deze avond zijn tweede 12-inch single San Andreas/San Pedro van zijn album Outstanding uit.
In de voorverkoop: 12 euro ex fee, en zijn verkrijgbaar bij:
MAGIK BREDA NIEUWSTRAAT 46 BREDA
ID&T SHOP REGULIERSBREESTRAAT 35 AMSTERDAM
Aan de deur 15 euro
Black Hole Clubnight
The Powerzone, Amsterdam
Line-up: Cor Fijneman, Mark Norman, Mojado (live), Dj Ton T.B.
www.blackholerecordings.com |
|
|
| Magic83 |
| Zo dat wordt echt wel een vette avond. :crazy: Ton TB en Mark Norman zijn echt wel goed :toocool: |
|
|
| Magicbas |
interessant, ga ik misschien wel even langs, als het uitkomt :)
Thx voor de info! |
|
|
| Muppy |
| hmmm lijkt me erg vet, maar kan waarschijnlijk nie op die datum:sadgreen: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
Zo dat wordt echt wel een vette avond. :crazy: Ton TB en Mark Norman zijn echt wel goed :toocool: |
Ton TB vind ik nou echt een bagger dj eerste klas... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|