return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 
ARISE The Gathering @ Doornroosje Nijmegen

eieregooie
Op zich heb ik nu ook wel zin... alleen kan de reis niet betalen :(

Tenzij er mensen mee rijden? :D
HiGH_NrG
Hee pikkies! Succes met draaien vanavond!

En als het de volgende keer dichterbij of wat langer duurt ben ik erbij! :)
Marc.....S
Ik wil alle dj's bedanken die zich hebben ingezet voor de deze avond. De mensen die er waren hebben zich wel aardig vermaakt volgens mij. Alleen jammer dat de opkomst weer wat de lage kant was. Maar we blijven keihard knokken. Overige TA'ers, bedankt voor jullie komst en hopelijk weer tot de volgende keer. :gsmile:
djdavid
was weer gezellig feessie! idd weer lage opkomst:whip: maar errug goed vermaakt. soundsystem was in de grote en kleine zaal iig lkr, dus t draaien zelf ging ook toppie:D
was zelf helaas pas half twaalf binnen, dus Onno helaas niet meer horen draaien :( Tijs gelukkig nog wel en die draaide weer een stel heerlijke trax! na mijn eigen set Rene van A nog ff horen draaien, maar die stond op een gegeven moment voor 10 man te spinnen :S moest ie eerder stoppen van die gasten van doornroosje. uiteindelijk is de zaal toch open gebleven en stond blighty op het eind echt voor spek en bonen achter de decks!
in de grote zaal niet echt wezen luisteren, wel vaak ff door heen gelopen richting back-stage waar het (gratis) bier voor de djs te vinden was:D
laten we iig hopen op wat meer publiek en TA-support de volgende keer!

voor de liefhebbers hier mijn playlist:

David Leese @ Arise, the gathering

Bart van Wissen - Bring back the fun [Private Reality]
Little Green Men - Morena [Forensic]
Junktion - Good memories [CDR] -> vers van de pers ;)
Michael Burns pres Blue Haze - Into nothing (Bill Hamel remix) [Saw]
Ridgewalkers - Find (Andy Moor remix) [Baroque]
Tilt - Twelve (Dousk mix) [Lost Language] -> my #1 atm:eyespop:
Marris - Knowledge & happiness (Bart van Wissen remix) [Nascent]
Madoka - Afterburner (Max Graham remix) [Private Reality]
Steve May - Blend forty-3 (original) [Baroque]
Remy & Roland Klinkenberg - Fearless [Electronic Elements]
Quivver & Sutton - Coldrush (mix 2) [CDR]
Mile 1 - Itsu (Ozgur Can remix) [Pure Music]
Partyhardy!
Was erg gezellig, draaien ging lekker. Tijs zette wederom een super set neer en stuk wat ik van David gehoord heb was ook top! Marc stond weer lekker te raggen :D en samengevat dus goed feest! :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland