|
|
| TranceSeeker |
So many great music in the world, great mixes, great tunes.
But some of these stand the test of time and grow epic classix.
These are two tunes that gives me such a great feeling.
D-Note - shed my skin
I see the old man dancing at the beach, I feel summer, I feel ultimate happiness, party, girls, everything
Delirium - silence (original fade sanctuary mix)
vroeger 3-6 jaar geleden in de tijd dat ik elke week op stap ging, altijd naar de -toen nog- Atmoz, en opeens hoor je deze plaat en iedereen wordt stil, niemand danst meer, iedereen luistert, en geniet, aan deze plaat heb ik denk ik het beste gevoel ooit
Jij hebt ze ook wel
Waar hebben jullie een speciale band mee? |
|
|
| Kaidreas |
Jfos-do what you want(infusion sky remix)
gewoon women :rolleyes: (neen eerlijk behoort het tot 1 speciale vrouw, waarvan ik een half jaar niet goed van was. zelfs zo erg, dat het ik nog niet de oude ben) kvind het echt gewoon een heel triest lied, maar dat maakt het voor mij zo emotioneel en zo geweldig.
en tgaat er gewoon over dat iemand speciaal is voor u en ge wordt er zo gek van, en dat duurt zo lang.. tot op den duur dat ge in u eigen zegt Do what you want (kgeef het op). (dat is voor mij een verborgen boodschap)
alhoewel ze zingt. do what you want with me.
anyways Pracht van een schijf. |
|
|
| Dark Apostle |
| Nu mag je ermee lachen, maar DJ Quicksilver - Ameno, is een van de meest speciale nummer voor mij persoonlijk. Hoorde het voor het eerst in een live dj-set in een discotheek in praag de avond voordat ik het meisje in mijn armen kon omsluiten waar ik nog steeds zielsveel van hou. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TranceSeeker
D-Note - shed my skin
I see the old man dancing at the beach, I feel summer, I feel ultimate happiness, party, girls, everything
|
Dat is ook eentje van mijn favorieten allertijden. Als ik dat hoor dan zie ik direct de clip derbij en dan waan ik mij sebiet ergens ver weg waar het alle dagen zon, zee en party is ... kortom heaven ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Normaal gezien heb ik da zo ni direct me liedjes, maar met southern sun en magik journey gebeurd er wel iets...maken mij zo triestig om een of andere reden... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|