|
|
| Phortastic |
ah nice, ma ik kijk eigenlijk nooit naar trailers, geeft meestal totaal verkeerd beeld van de film vind ik.
En ik vind ne trailer zowiezo niets om een film op te beoordelen. Ik kijk meestal gewoon als het plot me bevalt. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ah nice, ma ik kijk eigenlijk nooit naar trailers, geeft meestal totaal verkeerd beeld van de film vind ik.
En ik vind ne trailer zowiezo niets om een film op te beoordelen. Ik kijk meestal gewoon als het plot me bevalt. |
Trailers sucken tegenwoordig imo, ze zeggen vaak teveel over de film (bv. The Forgotten) of scheppen onjuiste verwachtingen (bv. The Village). Tenzij het ne komedie ofzo is, zet ik ze meestal af na de helft :) |
|
|
| Phortastic |
lol, ik ging van de veronderstelling uit dat hier geen mongolen zitten die niet op het woordje trailers kunnen klikken op de apple site ;):p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
War Of The Worlds <- Sci-fi door Steven Spielberg, gebaseerd op het boek en met Tom Cruise in de hoofdrol. De trailer laat nog niet veel zien.
|
Is eigenlijk vooral gebaseerd op een radioshow uit de jaren 30 in amerika!
Naar het schijnt zouden bepaalde stukken uit die radioshow voor die tijd zodanig realistisch geklonken hebben dat in grote steden werkelijk paniek is uitgebroken, en mensen op straat zijn gevlucht toen ze hoorden dat "aliens hun radiozender hadden overgenomen"
hehe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|