|
|
| DJ MainFrame |
www.lazerhothits.com is een online radio, een vervolg op de Belgische piratenzender uit begin jaren '90 die de pioneer in België was op het gebied van house music op FM
Nu zijn we reeds enkele jaren terug op het web en bestaat de drijvende kracht vooral uit jonge DJ's.
Overdag zenden wij vooral sets van La Rocca uit (befaamde Belgische club in Lier) en 's avonds hebben wij een vaste programmatie: jonge talentvolle DJ's krijgen de kans om hun ding te doen, afgewisseld met meer gevestigde waarden. Alle stijlen komen aan bod
Indien er DJ's geïnteresseerd zijn om zelf weekelijks (2-weeklijks) een uurtje te vullen, let us know at geoffrey@lazerhothits.com met daarin graag een link naar uw demo of bij gebrek aan webspace geven we je de coördinaten van onze ftp om een setje te uploaden.
Ook mensen die graag op stap gaan met het fototoestel of videocamera zijn meer dan welkom, u bezorgt ons foto's of beeldmateriaal van party naar keuze en wij regelen dat je gratis binnengeraakt |
|
|
| dj_spare |
| LazerHotHits... heb ik al een keer op gedraait, wel een coole zender maar volgensmij was ie toen dood gegaan... |
|
|
| DJ MainFrame |
idd tijdens mijn uurke in het begin nog :D
is niet dood gegaan hoor nog altijd alive and kicking :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
LazerHotHits... heb ik al een keer op gedraait, wel een coole zender maar volgensmij was ie toen dood gegaan... |
Doodgegaan door jou ? :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|