|
|
| CJ InterCity |
japp! då har jag varit här exakt ett år på Trance Addict. Den 6 januari 2004 registrerade jag mig efter att en kompis visat mig några intressanta trådar som jag var sugen på att delta i. vid det laget visste jag inte att vi svenskar hade vårt eget lilla krypin :) men en dag beslöt jag mig för att utforka TA forumen ordentligt, och prisad vare den dagen för SWETA har jag att tacka till en hel del! Här har man lärt känna trevligt folk, fått senaste info om kommande och gångna fester och framför allt så har jag lärt mig att jag inte är ensam i Sverige om att digga trance :cool:
Som grädde på moset har vi SWETA's haft en del sjuhelsikes roliga fester under 2004. Det första och största som kommer i tanke är såklart våran egen förfest till Fokused On Tour med Tiesto. För mig som är omringad av hiphop folk, från mina bästa polare till de mest avlägsna, var det nästan overkligt att röja loss till härlig trance med andra SVENSKAR... men nu har jag insett att Sverige inte alls är helt insnöat. Och det har jag främst er på SWETA att tacka för! :p
Till slut vill jag be om ursäkt för att jag slösat 5 minuter av era liv på detta men det känns bra att få det sagt. tack för er som läst igenom ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tog inte mer än 30 sekunder men ändå ;) De e lugnt å de blir nog några år till här eller hur... själv tangerar jag snart 4 år som medlem :) |
|
|
| keddo |
| jo tiesto i malmoo var grymt, första gången jag träffade ta's också :) jo man har en hel del att tacka de här forumet för asså.. |
|
|
| jofawe |
Grattis CJ ..
Själv så är jag inne på mitt 3:e år nu, dock det 1:a som aktivtaktiv.
Blev bara medlem här för att kunna ladda hem musik från början ;)
Men.. sen övertalade vår goda vän Glorie mig att jag skulle börja hänga här istället för på tranceclubber...
och nu är jag här, ett år senare och ca 1200 poster .. ja.
Gillar er ;) |
|
|
| St_Andrew |
Grattis mannen :D
Har inte träffat allt för många TA men känner många ganska väl över nätet.
Är ett underbart ställe med stor variation som lärt mig mycket i allt från trance till politik till engelska hehe.., me loves :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|