|
|
| reveal |
fredagen den 28e januari: Airbase och DJ Ozzi (resident)
fredagen den 25e februari: Niklas Harding och Dj Manson
fredagen den 25e mars: Dj Ozzi & Magik Journey + guest dj: Lovebite
fredagen den 29e april: DJ Masterbeat (Energy, Space Nation, Switzerland) och DJ Hypnotic (Energy, Goliath, Nature One, Switzerland)
fredagen den 27e maj: Michael Splint och Alex Wëst
Glöm inte att man måste vara medlem för att få komma in! Kostar gratis och man blir medlem genom att registrera sig på Amnesias hemsida :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
fredagen den 28e januari: Airbase (hade inte han slutat?)
|
slutat prodda trance ja... måste ju inte sluta DJ:a för det ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| Finns det ingen möjlighet att komma in där om man är under 20 (och inte har studentleg) ??? jag är så jävla less på att jag alltid missar de grymma festerna för att jag är ynka 19 :whip: :( |
|
|
| reveal |
| Kommer missa första pga av skidresa (då ska jag i vanlig ordning gräva upp min gamla tråd :D), andra ligger på samma datum som PvD-kryssningen, så det är inte säkert man kan komma då heller... Hopppas på feta djs under resten av våren! Irish, du tar ett pass va? :) |
|
|
| eXton |
det var som fan, här behöver man inte anstränga sig för att uppdatera fest-info när reveal sitter och pollar amnesia-sidan varje dag :)
hehe, jo Airbase DJar och har koll på musiken fortfarande såklart, så honom vill vi ha. Ska bli intressant vad det blir för skapelser som kommer från honom i framtiden, brist på talang finns det ju som bekant inte iallafall! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|