return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
AmnesiA i Lund våren 2005

Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
Kommer missa första pga av skidresa (då ska jag i vanlig ordning gräva upp min gamla tråd :D), andra ligger på samma datum som PvD-kryssningen, så det är inte säkert man kan komma då heller... Hopppas på feta djs under resten av våren! Irish, du tar ett pass va? :)

Får se hur det blir i vår. Var ju på linan förra terminen med Miss Dilemma (Hade jag bara kunnat smita från festen jag var på tidigare hade jag spelat mer än dom blixtsnabba 30 minuterna som jag fick sno av Dilemmas tid. ).

Till eventuella Amnesia bokare (Exton): Om ni vill ha ordentlig ösig hardtrance är det bäst för er egen skulle att ni bokar in mig igen!
All respekt till Harding och Jesper men ni vet ändå att det krävs mer därtill om ni vill ha den där fixen ;)
Sorrow
quote:
Originally posted by Dj_Irish
All respekt till Harding och Jesper men ni vet ändå att det krävs mer därtill om ni vill ha den där fixen ;)

Du menar att man ska boka Sorrow så att det blir riktigt härligt hård tech trance och ös som fan? :p
Laszlo
quote:
Originally posted by Sorrow
Du menar att man ska boka Sorrow så att det blir riktigt härligt hård tech trance och ös som fan? :p

Eller Laszlo, så folk får lyssna på riktig musik ;)
Vizay
quote:
Originally posted by Laszlo
Eller Laszlo, så folk får lyssna på riktig musik ;)

har hört rykten om att den där snubben Vizay brukar fixa mycket bättre drag :rolleyes:
CJ InterCity
alltså dom ni nämner är alla stollar... vi vet ju att InterCity fixar bästa festen :cool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden