return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Space

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

dat is net zoals met God.. zolang er geen aanwijzingen zijn, is het er niet. :)

Met onze huidige stand van de wetenschap kunnen niet echt bewijzen dat er buitenaards leven is natuurlijk :)
Maar als ge de omvang van het heelal bekijkt, dan moet het toch statistisch mogelijk - in mijn ogen zelfs waarschijnlijk - zijn dat er ergens rond één van de miljarden x miljarden x miljarden sterren een planeet onstaat waarop net dezelfde toevalligheden en anomalieën gebeuren die voor leven zorgen? Dat kan al in onze eigen melkweg het geval zijn, het kan ook in de Andromeda-nevel zijn of evengoed in de Hercules-cluster aan de andere kant van het heelal.
En dat dit zelfs op hetzelfde moment als ons bestaan gebeurt zou volgens mij nog steeds kunnen. In het heelal is de tijdsdimensie natuurlijk héél uitgestrekt, maar dan nog. Alles draait er rond cycli van ontstaan en vergaan, dus er kan op elk mogelijk moment leven ontstaan...
We kunnen het niet bewijzen en we zullen er waarschijnlijk ook nooit mee in contact kunnen komen, maar is dat reden genoeg om het te ontkennen? Mij lijkt het gewoon freaky en beangstigend dat wij de enige levende en denkende wezens in het heelal zouden zijn...het is niet dat we zo speciaal of uniek zijn :)
Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
het is niet dat we zo speciaal of uniek zijn :)

Eej joenge spreekt voor uzelf eh :p
Mystique
Ja ok we zijn nietig en klein ...
Maar sssssst, voel mij dan zo slecht altijd... gedacht dat wij maar iets heel heel klein zijn van iets dat ....groot is:sadgreen:
Mystique
quote:
Originally posted by The_G0dfather

Overigens ik HAAAAAAAAT [klint als die smurf] liberty TV. Gvd kweeni oeveel minder NGC,enkel en alleen om ons jaloers te maken met reizen die we toch niet kunnen betalen, allé ik iig niet.

Ja haat da ook, altijd prachtige hotels, stranden, ... en dan die prijzen :sadgreen:
Zehra
kwil op vakantie :sadgreen:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium