|
|
| dj Zevan |
kans op vloeibaar water is wel uiterst klein,
maar de kans op water in vaste vorm bestaat wel, dat is daarom geen ijs, maar watermoleculen die in de moleculaire structuur van gesteenten zijn ingecorporeerd
ben toch ns benieuwd of de hele operatie zal slagen, er kan zoveel mislopen |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by TOR
benieuwd wat er onder dat oranje wolkenpak van Titan zit :)
men hoopt ook organische structuren te vinden, maar het hangt van veel dingen tegelijk af (vulkanen van water e.d.). ik verwacht niet dat ze op iets dergelijks stoten. |
Ik dacht dat ze dat wel al een beetje onderzocht hadden? Allee, ik bedoel kwa wat er zoal echt zou te vinden moeten zijn. Tzou echt tof zijn moest alles goed verlopen!
Kheb me altijd al afgevraagd of het niet wat te narrow-minded was om te denken dat ge echt water nodig hebt om ergens leven te vinden... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Daarnet tijden het eten met een half oor naar het nieuws geluisterd, en blijkbaar hadden ze "waterige structuren" ontdekt, en iets dat "leek op een kustlijn"... |
|
|
| Kaidreas |
^kvind da eigenlijk wel spannend...
hehe niet? stel u voor een 2de aarde ofzow. toch uber kewl kunnen we het daar wat gaan begaaien |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik geloof niet dat Titan geschikt is voor menselijk leven! :)
Het is al een paar jaren geleden sinds ik nog ruimte-boeken heb vastgehad, maar voor zover ik nog weet was Titan te vergelijken met Venus qua leefbaarheid voor de mens...of was dat nu een andere maan, misschien zelfs één van Jupiter? :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|