return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Beta Party II

djcresto
de eerste beta party ligt ondertussen al een half jaartje achter de rug. Tijd dus om te beginnen denken over de organisatie van een 2e beta party. Ideeën, mogelijke concepten, locaties, dj's, hoe zie jij het, alle opmerkingen etc etc post ze hier.
Jasperovitsj
I'm in again :)

Mijn idee:

zelfde concept indien mogelijk, zijnde dus eerst gezellig samenzijn, eten, en dan redelijk kleinschalige party met BETA's en aanverwanten. Maar écht publiek gaan zou ik niet doen...
Qua locatie zou ik misschien proberen om ergens iets centraler te vinden (Leuven, antwerpen, hasselt,...), dan zijn meer mensen al geneigd om te komen.

Voor de Dj's had ik misschien ook nog wel een ideetje: een "vs" editie. Ei en Freezel wilden dat gerust doen, misschien wilt Xilver nog wel eens met mij back 2 backen, en misshcien vinden we nog wel gelegenheidskoppels :p
Ik denk ook dat we weer een soort van selectie onder de Beta's kunnen houden, iedereen moet uiteindelijk een kans krijgen zoals vorige keer. En misschien ook nog eens horen bij de Beta-celebs (Mike, L-vee, Elof, misschien zelfs nederlanders?) of ze misschien willen komen draaien FOR FREE.
Vishnu
Een B2B met Kaidreas en ik, moeha :haha: zou gieren zijn. Maar k betwijfel of onze skills wel goed genoeg zijn.. :)

Heb vorige editie gemist, de tweede wil ik wel meemaken..
DJ Cossh
Ik ben altijd bereid om te helpen, DJ of Barman :happy2:
Xilver
In in for it, Jasper :)

En idd, zelfde concept als vorige keer is IMO 't beste.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium