return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 
Beta Party II

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Ik denk als je daarop gaat wachten dat de beschikbare data wel al eens geboekt zouden kunnen zijn.

Misschien gewoon al een optie nemen op zaterdag 2 april, en dan zeggen dat we pas binnen een week of 2 kunnen beslissen? Of het gewoon ineens riskeren?
eieregooie
Sja, da's lastig...

Gezien de poll mag je denk ik 2 april vastleggen... En als t tegenvalt in februari (waar ik niet van uit ga ofcuz :D), kan je het altijd nog afzeggen toch?
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk, het feestje wordt sowieso opengesteld voor gewoon publiek. Maar ik bedoelde dat we zeker geen massieve reclamecampagne moeten doen, want dan trek je misschien het verkeerde volk aan, zeker als het gratis inkom is. Gewoon een beetje flyeren en posteren in Gent de dagen voordien, en voor de rest de mond-aan-mond reclame zijn werk laten doen :)

Flyeren in Gent wil ik gerust wel doen;)
pooley
quote:
Originally posted by eieregooie
Partyyyy!!!

edit: en zoals al bekend was ben ik beschikbaar, samen met Chris dus ook indien gewenst :)

niet gewenst !
TOR
ik kan altijd wat flyeren op school, hoewel ik vrees dat er niet veel mensen in het Gentse wonen. de meeste die ik ken hebben er een kot, maar die zijn er niet in het weekend natuurlijk..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium