|
|
| Tiger777 |
Ik zoukik da binnen een paar weken moeten kunnen zeggen wa voor iets dat is :p
Ne fox is normaal gezien wel een vreed actieve hond (ik heb ook een beest met iets van een fox in :) ), terwijl een husky normaal gezien een héél stille hond is. Maakt eens foto'kes van uuw hond en we zullen dat eens van dichtbij bekijken :p
In zo's een basenji zit blijkbaar toch wel iets van een fox, mijn hond heeft bijna volledig hetzelfde koppeke. Kort voor een verwarrende tekst: Ik denk dat een basenji de schonere naam voor een mengeling van een fox en een husky is
Trouwens, enig idee hoe oud hij ongeveer is? Kankers komen normaal gezien zelden voor bij jongere honden. Hopelijk geneest het beestje snel he, niks zo zielig als zieke hondjes :p |
|
|
| DarkAngel |
| I'm exhausted!!!! |
|
|
| Nabistai |
Mijn kat is vrijdag weggelopen en is sindsdien vermist. :(

|
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Maakt eens foto'kes van uuw hond en we zullen dat eens van dichtbij bekijken :p
In zo's een basenji zit blijkbaar toch wel iets van een fox, mijn hond heeft bijna volledig hetzelfde koppeke. Kort voor een verwarrende tekst: Ik denk dat een basenji de schonere naam voor een mengeling van een fox en een husky is
Trouwens, enig idee hoe oud hij ongeveer is? Kankers komen normaal gezien zelden voor bij jongere honden. Hopelijk geneest het beestje snel he, niks zo zielig als zieke hondjes :p |
foto's genoeg, vraag er maar eens naar als ge op msn zit ;)
verder is hij nog steeds niet ok, trilt op zen pootjes, geeft over bij t minste...:( dierenarts had n foto van de maag genomen, en op de foto leek alles in orde, buiten een iets wat grotere milt, ma daar moesten we ons geen zorgen over maken, zei ze.
| quote: | Originally posted by Nabistai
Mijn kat is vrijdag weggelopen en is sindsdien vermist.:( |
Sorry to hear, Nabistai. Ik hoop dat ge hem/haar gauw terug vindt. Misschien asiel eens bellen? T'is ook een mooie kat, dus laten we hopen dat niemand zo vaal is om die te pikken en zelf als huisdier te houden :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|