|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Nyah
:tongue2 film nog ni gezien, zou dat wel eens moeten doen zeker? ma de tweede zeker ni, alle heb toch al van meerdere mensen gehoord dat ie op ni veel trekt ;) |
idd, kheb hem ook nog niet gezien, maar schijnt een gedrocht te zijn |
|
|
| Meltoz |
t kalf ligt nu te slapen op de zetel, uitgeteld denk ik :p
hij viel zelfs in slaap op de tafel van die dierenarts, nog nooit meegemaakt, normaal ist zo'n actief beestje :) |
Heeft ie véél weg van't baasje of toch nie...? :D ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bait
Half life 2 heeft me even kunnen boeien, maar de dagen van singleplayers is me over.
Tegenwoordig is het battlefield, desert combat mod.
Die samen met 60 andere spelers op een internet server spelen is gewoon de max. Voor de mensen die niet genoeg krijgen van singleplayers is Call of Duty een echte aanrader.
Ik vraag me af wanneer nu eens al die goeie mods gaan uitkomen voor HL2.
Bait,:toothless |
wachten op Fortress Forever is de boodschap
Link :toocool:
De opvolger van TFC, tot nu nog steeds beste multiplayer ooit imo. Combineerd Team Play met kei snelle gameplay en skillz(bunnyhopping, aim, grenpriming, concen)
Iedereen die ooit met TFC begonnen is, heeft een natuurlijk haat ontwikkeld ten op zichte van jeuxkes als Counterstrike.
Hier
filmpje, over TFC, aantal jaren geleden gemaakt door member van belgische topclan BAD. Zeker de moeite waart om is te bekijken als je ooit aan multiplayer gamen gedaan hebt :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Heeft ie véél weg van't baasje of toch nie...? :D ;) |
euh, ik ben nog nooit in slaap gevallen op de tafel bij de dierenarts, neen :p
ma ivm dat slapen, geraak 's avonds moeilijk in men bed, en 's morgens moeilijk eruit ;) |
|
|
| Eagle` |
Met de hond nr de dierenarts geweest deze morgen, had 10 keer overgegeven deze nacht... heeft 4 spuitjes gehad, ik hoop maar dat hem beter wordt. Dierenarts vroeg ons welk ras t was -> geen idee want was een asielhondje, ma de dierenarts van t dierenasiel zei toen iets van kruising tss een husky en een fox ofzo. Vandaag zei de dierenarts (een andere) dat ze dacht dat het een basenji was, een redelijk zeldzame hond, naar t schijnt. Eens wat over opgezocht en ja... hij lijkt er enorm veel op, ook qua karakterbeschrijving enz, lol...;)
|
ik hoop voor u da het daarme opgelost en niks erger is ofzo, tumors zijn nl. relatief veel voorkomende ziekte bij honden
edit: wtf ne combo van veel en voorkomend, veerkomend |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|