|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
@ Cygnus: mss moeten we van tijd tot tijd een ID-contest onder de BeTA's houden, dan krijgen we nummers te horen die dichter bij ons staan en halen we meer punten :D |
Ik zie net dat de Fransen er ook eentje begonnen zijn :) |
|
|
| Xilver |
| Still no MSN for me |
|
|
| Xilver |
| Ah nu wel, maar keiweinig volk online |
|
|
| lievez |
Seattle - Gates, de algemeen directeur van het softwarebedrijf Microsoft heeft in een persconferentie verklaart dat het MSN netwerk, gebruikt door miljoenen computergebruikers over heel de wereld, onherstelbaar beschadigd is door een blikseminslag op één van de servers.
Deze functionaliteiten waren echter zodanig ingebakken in het protocol dat het volledige netwerk hiervan afhankelijk was. Het wegvallen van deze functionaliteiten heeft dus ook fatale gevolgen voor het volledige netwerk. Gates betreurt de gebeurtenis, maar is terwijl ook optimistisch. Dit geeft hem namelijk mogelijheid om zijn plan om het messenger-netwerk betalend te maken, verder uit te werken.
lame geldwolf, alsof em nog geen geld genoeg heeft |
|
|
| Xilver |
| Sjah, waarom doet hij dat... Because he can... Die miljoenen gebruikers zullen betalen ze, ik zie het mezelf ook wel betalen, tegen beter weten in. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|