|
tiesto @ de dam, amsterdam: LIVE VIDEO
|
|
|
| jp |
Voor het publiek zou het toch niks uitmaken. Dat wilde Tiesto zien en die hebben ze ook gekregen :)
Special-D is pas echt slecht in playback mixen :haha: |
|
|
| Original |
Toch leuk om te zien hoe al die mensen (jong & oud) effe los gingen op wat trance plaatjes.:D
Die nieuwe Universal Nation versie klonk ook wel vet. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmm ik weet niet maar ik vond het niet echt in de avond passen zeg maar. Om nou met zn allen feest te gaan vieren terwijl er aan de andere kant van de wereld tienduizenden mensen zijn gestorven vind ik eerlijk gezegd een beetje krom. Mij leek een iets meer ingetogen feestje veel meer passend. Ik zeg niet dat we met zn allen stil in een hoekje gaan moeten huilen ofzo en het is natuurlijk prachtig dat er zoveel geld is opgehaald (ook mede door het concert), maar toch kreeg ik er een beetje een dubbel gevoel bij....
En al helemaal om die mensen die gaan lopen trekken en knokken om een plaat, denk es ff na! :o |
x2! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Special-D is pas echt slecht in playback mixen :haha: |
Mixt hij dan :p? Hij doet toch alleen maar effe sukkelen in zijn eigen single :p? |
|
|
| New Wave |
Stelletje zeikerds!
Er werdt alleen een beetje gegraait, komopzeg, dat weet je als iet si n het publiek gooit. met t-shirts enzenzenz gebeurt dat ook. Niet lopen janken omdat het niet zou 'passen'.
het forum begint een beetje eem miereneukersforum te worden. alleen maar zeikenzeiken zeiken, rot dan op man! Want NIETS is goed hier. OPTYFEN ALLEMAAL! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|