| Crash |
I bland har man perioder där allt tycks bara gå åt....helvete.
Det började med att min verision a Fruity loops inte ville starta längre, försökte med allt jag kunde. Men som sagt, crackade programm fungerar alldrig bra, så jag skrapade ihop så mycket pengar jag kunde och till slut hade jag så att jag kunde köpa Fruity loops 5 producers edition, överlycklig för detta så visste jag nog långt bak i reptil hjärnan att det hade gått lite väl lätt att skrapa ihop pengarna.
Men förra vecka så gick det mesta snett, min hoj skar (honda cr 250-99 för dom som vill veta :p ) och tog med sig cylindern,kolc,topp, och några drev i växel lådan, och som grädde på moset så hade en bil kört på min bil när den stog på parkeringen till mc verkstan när jag beställde nya delar.
Jaha tänkte jag och var tillbaka på ruta ett igen...surt sa räven men det som inte dödar härdar eller hur?.
Men igår trodde jag att det skulle finnar lite ljus i allt mörker, min polare hade köpt Fruity loops 5 producers edition, snaääaallt så ficksade han så att jag också kunde använda det på min dator....
Men jag skulle inte ha trott på honom när han sa att han hade köpt den, för när jag skulle ladde min älskade V-station så sket det sig, den vart och gnälla och åma sig om att programmet ( antagligen fruity) var i DEBUGG läge.... jaha sa jag och antog att det var en crackad kopia.
Dags att skrapa ihop pengar igen. |
|
|