|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bull Kolkie, ik ben zeer zeker breed georienteerd en zou er graag heenwillen. Ik wil alleen morgen nog wat aan mijn dag hebben, want aangezien ik alleen & met de trein zou moeten komen zou ik pas LAAT weer terug kunnen. No thanks :)
Andere keer beter. Als anke nu had gereden, dan had dat de zaak verandert. |
YES!
Je hapt :D :D !
Laat ik het nou voor een keer niet over jou hebben :) .
En over iets aan je dag hebben: morgenvroeg om 9.00 ben ik als het goed is present bij mijn broeder om zijn hele handel te verhuizen, :toocool: . En morgenavond wil ik ook nog uit, maar alleen als ik dan nog leef ;) . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
heb je dan nog geen rijbewijs snuggle? haal ff je naam bij de bezoekers weg dan op partyflock :P
ben het met kolkie eens. op een forum als dit, ook al is UTP dan niet trance, het is er zeker heel erg leuk. maar ja, de stap om naar dit soort feestjes te gaan is soms een beetje te groot, te eng.
ik heb in ieder geval zin in een avondje veel bekenden, gezellige sfeer, relaxte muziek etc.
see you tonite! |
Jawel, maar als ik naar een feest ga wil ik wel iets kunnen drinken en dergelijke. En aangezien jij als laatste draait.........!
Sorry Iris, jij vindt het maybe een slap excuus, maar was graag gekomen. Maar het wordt toch nooit meer als vroegah :(
Ja ja ik hap kolkie ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Even kort een reactie, geen zin om heel verslag te schrijven, althans, nu niet.
Cool feestje :gsmile: , maar vorig jaar vond ik meer :wtf: . Toen was het echt zo'n alles-valt-op-z'n-plaats feest. Muziek en sfeer was prima te doen, mooie locatie maar drank was 2 euro/cola en dat klinkt mierenneukerig maar vorig jaar was 1 van de belangrijkste issues dat het vooral goedkoop moest zijn. Kan ook aan mijn stemming hebben gelegen trouwens (avond ervoor ook al uitgeweest). Daarnaast was de tent helaas niet uitverkocht en vond ik de dj's nogal wisselvallig hoewel de overall sound zeeeeeer ok was! Verder heeft het Utrechtse partypubliek weer eens bewezen amongst the coolest in the country te zijn, :) .
7/10
p.s. Frans word echt OUD. Die knakker ging al weg voooordat Iris begon met draaien :conf: . Prutser :D . |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|