return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Intuition Radio Show gaat deze week van start!

nz-fan
Goed nieuws voor alle trance liefhebbers: Woensdag 5 Januari gaat de nieuwe radio show van Nederlands top trance talent Menno de Jong van start!

De 2 uur durende show zal elke woensdag van 22:00 tot 00:00 op het gloednieuwe internet radiostation ETN.fm (www.etn.fm) (het resultaat van de fusie tussen ETS-Global en Trancesphere), en elke vrijdag van 22:00 tot 00:00 op het populaire dance radiostation Xfm (www.xfm.nl) uitgezonden worden, dat in Brabant en Limburg in de ether en op de kabel te ontvangen is, maar ook een goede webstream heeft. ETN.fm zend naast de nieuwe show van Menno ook “A State of Trance” van Armin van Buuren, “Trance Around The World” van Above & Beyond, maar ook “Global DJ Broadcast” van Markus Schulz uit. Al deze shows worden over de hele wereld door een groot aantal muziekliefhebbers beluisterd.

De Intuition Radio Show staat garant voor 2 uur van de beste nieuwe progressive en trance, en natuurlijk veelbelovend talent, zowel qua tracks als met DJs, want de drie residents die naast Menno voor het muzikale vertier gaan zorgen zijn: Paul Moelands (Re:Locate, Octagen), Estuera (Black Hole) en Kimito Lopez (Trance Dep. Norway). De laatste show van de maand zal voor een guest DJ weggelegd zijn. Hier is een klein overzicht van de maandelijkse programmering:

1e uur: Menno de Jong non-stop in de mix… inclusief de aankondiging van de “Weekly Essential” en “Top Talent Tune”.

2e uur: Elke week wat anders! 1e show van de maand Estuera, 2e Paul Moelands, 3e Kimito Lopez en als laatste een bekende Guest DJ.

De nieuwe Menno de Jong website, die in ontwikkeling is, zal een speciaal onderdeel krijgen voor de show waar tracklists en andere informatie te vinden zal zijn. Ondertussen is alle info in het forum van www.mennodejong.com te vinden, waar in een apart onderdeel alle tracklists en andere relevante info bijgehouden zal worden (waar en op welke tijden je kunt luisteren etc.). Erg gemakkelijk dus, als je wil weten welk nummer je hoorde in de show, kijk je het gewoon even op.

Deze week is het dus zover, spring achter je radio of pc, en luister naar ETN.fm of X-fm, in de Intuition Radio Show hoor je dan gegarandeerd de beste Trance en Progressive tunes!

Relevante links:

www.mennodejong.com
www.octagen-music.com
www.estuera.com
www.etn.fm
www.xfm.nl

greetings
:)
HiGH_NrG
Ik moet zeggen dat ik die gast toch echt geen talent vind... En voor de rest is het SPAM!
TranceZoner
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik moet zeggen dat ik die gast toch echt geen talent vind... En voor de rest is het SPAM!

Ben ik niet met je eens; ik heb hem nog nooit een setje horen draaien, dus over zijn dj-kant kan ik geen oordeel vormen, maar productiegewijs is hij echt wel een talent hoor.

Hij bouwt meestal melodien die niet zo standaard zijn, er zit veel sfeer in zijn tracks en hij heeft een eigen sound.

Voor de rest is dit wel SPAM!:whip:
BaRTeZ
meer van t zelfde :o

(maar ik ben wel benieuwd naar Hydra - Affinity (Menno de Jong 2005 Interpretation) [CD-R] :p)
Djeebie
Radioshows op internet zijn zó 2004 :o

Het wordt tijd dat er weer oldskool mixtapes worden uitgegeven. Dan ben je pas de man ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland