return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Computer Boxen/Speakers

JunKX
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijk setje met boxen voor bij mijn laptopje. Ik zit te overwegen om een 5.1 setje te kopen van Creative a 55 euro maar ik vraag me af of deze een beetje fatsoenlijk zijn...

Wat zijn volgens jullie goede boxen die binnen deze prijsklasse (50/60 e) vallen?
Phortje
Ik had zelf een 4.1 setje van creative gehaald 2 jaar geleden, en het kan niet hard... Voor je het weet gaat die subwoofer kraken... Ik heb ze nu maar gewoon vervangen voor een pioneer stereo set van 15 jaar oud die nog altijd prima klinkt :)
Persoonlijk dus niet zo'n geweldige ervaring met boxen van creative... Een vriend van me heeft een logitech setje en dat klinkt opzich wel prima, weet alleen niet wat t kost :p
eieregooie
Surround is highly overrated. Tenzij je er ècht geld in wilt steken, ben je vaak beter af met een gewoon stereo setje. Zowiezo zijn pc speakers vaan niet om aan te horen... Koop dan gewoon een goeie koptelefoon erbij, of zluit t zootje aan op je "gewone" versterker en andere rommel...
DJ_Siesta
wij hebben een paar vna die ALTEC LANSING setjes bij onze dell pc's. Klinkt altijd erg fijn (voor pc shizzle)
JunKX
quote:
Originally posted by eieregooie
Surround is highly overrated. Tenzij je er ècht geld in wilt steken, ben je vaak beter af met een gewoon stereo setje. Zowiezo zijn pc speakers vaan niet om aan te horen... Koop dan gewoon een goeie koptelefoon erbij, of zluit t zootje aan op je "gewone" versterker en andere rommel...

Je hebt hier wel een punt, maar als je bezoek hebt oid is het niet echt gezellig om een koptelefoon op je hoofd te zetten :D.

Surround is ook niet echt een vereiste, goede boxen is wat ik nodig heb. 2.0 of 27.15 maakt me niet uit :happy2:.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland