return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Radio 538 Ben Liebrand - Grandmix 2004

ahp2002
quote:
Originally posted by moogwai
Valt echt mee tegenover andere jaren, een paar jaar terug stond er veel meer dance in de top 40/100.

Alleen nu zijn er best veel groovy club tunez zoals Call On Me, Stupidisco, Drop The Pressure, Flashdance, The Weekend, My My My, Lola's Theme enz erg populair. Net zoals een paar jaar dit met trance was (Airwave, Superstring, Silence, Out Of The Blue, Gouryella, Barber's Adagio For Strings, etc)

dus daarom is commerciele dance nu uitgestorven? Ik snap de redenatie niet echt. Een andere sound is nu populair, maar tis nog steeds commerciele dance...
moogwai
quote:
Originally posted by ahp2002
dus daarom is commerciele dance nu uitgestorven? Ik snap de redenatie niet echt. Een andere sound is nu populair, maar tis nog steeds commerciele dance...

Wat dacht je van een paar jaar terug 2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor, Charly & Theo, Scooter, en daarna Vengaboys, Alice Deejay, Milk Inc (+ overige belgische groepjes), etc

In die tijd stond er veel meer dance in de charts. Je hebt nu een overkill aan rap/r&b en wat gehypte projecten (men2b etc). Vind ik jammer..
Partyhardy!
ff over een andere Megamix :D => ik ben niet helemaal maar into trance maar die Megamix van Armin is dus echt wel vet gedaan! :eyespop: Ik heb zoiets de laatste tijd niet meer gehoord met trance tunes en het klinkt echt onwijs cool! :)
Top gedaan van Armin! :cool:
Creamfields23
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ff over een andere Megamix :D => ik ben niet helemaal maar into trance maar die Megamix van Armin is dus echt wel vet gedaan! :eyespop: Ik heb zoiets de laatste tijd niet meer gehoord met trance tunes en het klinkt echt onwijs cool! :)
Top gedaan van Armin! :cool:

Ben hem nu ook voor het eerst aan het luisteren hijs inderdaad fijn :toocool:
moogwai
Armin's megamix is natuurlijk helemaal master!
Dan vind ik zelfs de tracks van John 'O Callaghan wel aardig klinken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland