|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Je mag ook best zeggen dat 2004 echt een uberslecht jaar was voor de haast uitgestorven commerciele dance. |
nou dr zijn best wel hele vette hits geweest dit jaar... Vind het wel meevallen... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by ahp2002
nou dr zijn best wel hele vette hits geweest dit jaar... Vind het wel meevallen... |
Valt echt mee tegenover andere jaren, een paar jaar terug stond er veel meer dance in de top 40/100.
Alleen nu zijn er best veel groovy club tunez zoals Call On Me, Stupidisco, Drop The Pressure, Flashdance, The Weekend, My My My, Lola's Theme enz erg populair. Net zoals een paar jaar dit met trance was (Airwave, Superstring, Silence, Out Of The Blue, Gouryella, Barber's Adagio For Strings, etc) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by moogwai
Valt echt mee tegenover andere jaren, een paar jaar terug stond er veel meer dance in de top 40/100.
Alleen nu zijn er best veel groovy club tunez zoals Call On Me, Stupidisco, Drop The Pressure, Flashdance, The Weekend, My My My, Lola's Theme enz erg populair. Net zoals een paar jaar dit met trance was (Airwave, Superstring, Silence, Out Of The Blue, Gouryella, Barber's Adagio For Strings, etc) |
klopt...dat was 'mijn' tijd:thepirate |
|
|
| RADiCAL |
Looks promising. Gonna lis10 to it.
10x for the tracklist. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by dj_spare
echt wel een goeie megamix, staat op repeat hier... |
idd! heb 'm nu ook een paar keer gechecked, echt top.
Natuurlijk zijn de tracks niet altijd super, maar na 1-2 minuten heb je toch weer een ander :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|