return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
BK Club Sessions 28 Jan 2005

Sweapsound
Club Sessions @ Bar & Kök, Linköping 28 Jan 2005

Då var det åter dags för Linköping (Sverige) att uppleva ännu en helkväll i klubbmusikens tecken. Vi vill börja med att tacka Ace Event för ett fint samarbete under förra Club Sessions på Bar & Kök i Linköping den 22 oktober då vi gästades bl a Above & Beyond. Nu vänder vi blickarna framåt och tar nya tag inför det nya året. Vi hoppas kunna bjuda er på ett bra klubbår med många trevliga fester i Linköping.

Sweapsound har äran att presentera några av trancescenens hetaste dj´s / producenter:

Mark Norman (NL)
Menno de Jong (NL)
Progresia (SE)

Mark Norman består av två stycken killar från Holland som heter Mark de Jong och Norman Lenden. De är bl a kända för sina remixar på Tiesto och Joop men har även släppt ett flertal egna produktioner så som "Overkill". Mark Norman blev röstad till 'Best New Talent for 2004' på 'Dutch DJ Awards' och är en av Hollands nya stjärnskott. För mer info besök gärna www.mark-norman.com. Vi kommer att besökas av Norman Lenden, då det är han som brukar stå bakom skivspelarna.

Kvällen kommer att inledas med ett mer proggigare sett av Progresia aka Marcus Schössow från Helsingborg. Progresias låt ”Stockholm” har spelats av killar som Tiesto, Armin Van Buuren och John 00 Flemming. År 2005 ser ut till att vara året då Marcus kommer att blomstra ut, med bl a en realese på Vapour Recordings, remix från bla Özgür Can vs Perry Oniel i januari och ett antal andra remixer på bla Alex M.O.R.P.H. Under mitten av kvällen kommer vi att få njuta av den bästa melediösa trancen signerat Menno de Jong. Menno har tidigare i år levererat sköna toner för oss under ett b2b sett tillsammans med Özgur Can under Captured Moments kvällen 8 juli 2004. Vi har valt att åter bjuda in Menno för att underhålla oss med härlig melediös trance. Han har dessutom lovat att spela sin precis färdiga rmx på Steve Hellstrip (The Thrillseekers), Hydra - Affinity (Menno de Jong 2005 Interpretation). Så det blir mycket att se fram emot.

Även denna kväll kommer det att finnas ett dansgolv på övervåningen med allt från House till RnB. Så passa på att ta med dina vänner som kanske ännu inte är helt konverterade till dansmusiken.

Plats: Bar & Kök - Linköping
Datum: 28 Januari.
Ålder: 20 år (18 år med studentleg.)
Entré: 100 :- (+ 10 kr i förköpsavgift) (Förköp endast i Linköping)

Lineup:

Mark Norman (NL)
Menno de Jong (NL)
Progresia (SE)

Jonathan Grip (SE)

Förköp hittar du endast på Yngves livs i Linköping 013-31 88 88. (Info om biljettsläpp kommer senare)

Maila oss gärna angående frågor på info@sweapsound.com.

Med vänlig hälsning

Sweapsound

Länkar

www.sweapsound.com
www.bk100111.com
www.mark-norman.com
www.mennodejong.com
www.marcusschossow.com
www.tranceclubber.com
www.liquidsunset.org
www.tranceland.org
Vizay
skippa studentleggstjafset så kanske ni går runt lite enklare.
Man är inte mer mogen bara för att man har ett studentlegg i fickan :p

ser ut å va en lovande fest i övrigt, hade jag haft mer cash hade jag nog rört mig dit :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Vizay
skippa studentleggstjafset så kanske ni går runt lite enklare.
Man är inte mer mogen bara för att man har ett studentlegg i fickan :p

håller fullständigt med. jag är fan bara 19 men brukar uppföra mig bra mkt bättre än de flesta 29 åringar :p
SteveTranz4ever
I'm there :gsmile: ™

Jag tycker alla TAs ska få komma in oavsett samt gå föra i kön ;) hihi

Bra jobbat Daniel ! Jag kommer igen precis som på dom tidigare... har ju vart ett sabla drag innan...

Kolla in mina bilder från dom tidigare...
Captured Moments
Club Sessions @ BK with Above & Beyond
Scintilla
Intressant, intressant... får se vad plånboken tycker, om jag kan ta mig upp :) Blir nog en kul fest iaf :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden