|
|
| Jasperovitsj |
| Lolo, als het een troost is, ik vind u beter draaien dan Tiesto! ;) |
|
|
| Lolo |
LOL kweeni maat, ieder z'n mening... Ik vind mezelf geen super dj, maar ik kan het tenminste even goed als een paar belgische residents denk ik...
Toch draai ik nergens in eigen land, en het maakt me ziek, echt waar.
L. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Lolo
ok dan, maar dan moet jij zeker komen, anders kom ik ni draaien!!! hehe.
pak da zeker ni te persoonlijk. Ik snap jouw standpunt, alleen het manier waarop je het zei vond ik wat... zwakjes. LOL
En als je zin hebt, kom maar af de vrijdag in opwijk, hopelijk zal je jouw mening eventjes veranderen, alhoewel men nooit iedereen kan bevallen, dat geef ik toe!
Ik heb echt niks tegen niemand, maar wij zijn dag en nacht bezig en soms reageer ik heel hard omdat het nodig is. Zeker om uit deze moeilijke situatie te stappen. Snap je?
L. |
jup, snap het wel :)
en over het Belgisch publiek heb je ook gelijk, dat is idd wel de mentaliteit (alles afbreken wat belgisch is). Betrap me daar zelf ook vaak genoeg op.
En ik zeg het als je eens draait in Limburg of omstreken ben ik zeker en vast daar ;)
Opwijk is me wat te ver ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Och, slijmbal
:p |
lol :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Lolo
maar ik kan het tenminste even goed als een paar belgische residents denk ik...
|
daar ben ik ook 100% zeker van. Hier in Belgie moet je commercieel draaien in een club anders kom je niet aan de bak. En dat is heel spijtig.
Trouwens toen ik zei zwakjes vergeleek ik je niet met de belgische residents hier in belgie hoor.... Je moet Reggi eens een set horen draaien.... Zal je wel al eens gehoord hebben no doubt. Je snapt wel wat ik wil zeggen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|