return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fred Baker weet hoe het moet!

Phortastic
lol welkom op een forum waar iedereen zen mening mag zeggen Lolo.

Ik vind u als producer zeeeeeeeeeeeeeeeer goed, bij de beste die er zijn IMO, maar als DJ vind ik u nu eenmaal niet zo goed als de producer.
So what als ik dat vind?
Trouwens dat zwakjes moet je niet zo sterk opnemen. Het ging me vooral om het feit dat iedere producer ook als DJ aan de slag gaat terwijl ze dat misschien beter niet zouden doen (en andersom). En ik blijf bij deze mening ook al zet je hier nog 180 kwade replies neer.
Lolo
ok jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, en ieder zijn eigen, punt uit.

MvG,
L.
Phortastic
quote:
Originally posted by Lolo
ok jij hebt jouw mening, ik heb de mijne, en ieder zijn eigen, punt uit.

MvG,
L.

idd :)
trouwens: nu niet om te slijmen ofzo want daar hou ik me niet mee bezig maar moest je eens een set draaien in Limburg of hier in de buurt zal ik het echt niet laten om daar naartoe te gaan hoor, ook al vind ik je als producer beter dan als DJ ;)
Xilver
quote:
Originally posted by Phortastic
idd :)
trouwens: nu niet om te slijmen ofzo want daar hou ik me niet mee bezig maar moest je eens een set draaien in Limburg of hier in de buurt zal ik het echt niet laten om daar naartoe te gaan hoor, ook al vind ik je als producer beter dan als DJ ;)

Och, slijmbal

:p
Lolo
ok dan, maar dan moet jij zeker komen, anders kom ik ni draaien!!! hehe.

pak da zeker ni te persoonlijk. Ik snap jouw standpunt, alleen het manier waarop je het zei vond ik wat... zwakjes. LOL

En als je zin hebt, kom maar af de vrijdag in opwijk, hopelijk zal je jouw mening eventjes veranderen, alhoewel men nooit iedereen kan bevallen, dat geef ik toe!

Ik heb echt niks tegen niemand, maar wij zijn dag en nacht bezig en soms reageer ik heel hard omdat het nodig is. Zeker om uit deze moeilijke situatie te stappen. Snap je?

L.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium