return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fred Baker weet hoe het moet!

Real
kheb nochtans vorige week MIB - Keep Pushin in Soundstation Hasselt gekocht

en die Total Blackout wordt deze week pas released ofzo
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DJ Zetski

- Men in beats (MIB) - Keep pushin'

Dieje heb ik nog in Sound-Station zien liggen dacht ik :)

En is Total Blackout al wel gereleased? Want misschien daarom dat je hem nog ni vindt ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real
kheb nochtans vorige week MIB - Keep Pushin in Soundstation Hasselt gekocht

LOL, dan hebt gij wss het exemplaar gekocht dat ik bedoelde :stongue:
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
LOL, dan hebt gij wss het exemplaar gekocht dat ik bedoelde :stongue:

it's miiiiine :toothless
Lolo
quote:
Originally posted by Phortastic
Kvind hem als DJ zowiezo niet zo sterk.
Blijven doen waar je het beste in bent zeg ik altijd maar.
Airwave als DJ vind ik bijvoorbeeld ook maar zwakjes. Producen EN Dj'en is niet iedereen gegeven, alhoewel iedereen dit tegenwoordig in 1 adem noemt. Onterecht vind ik.

en om dit te zeggen heb je zeker goede voorbeelden van mijn recentste sets op GDJB, ETN en binnenkort DI FM. Het is altijd hetzelfde, met jullie Belgen, jullie moeten altijd de artiesten in eigen land kapot maken. In plaats van elke Belgische artiest te steunen. Het geldt ook voor andere artiesten.

IK BEN HET KOTSBEU! En dan komen ze huilen dat er niks gebeurt in België. Iedereen is DJ dit, dj dat, weet het beter, en weet beter hoe mijn platen moeten klinken enz enz. Ik ben al 10 jaar dj, en alhoewel ik mij geen super dj zou noemen, toch kan ik mij ni zomaar kapot laten maken door iemand die zo kritisch over ons is. Punt gedaan. En waar in België heb je mij gehoord, wetend dak hier al een jaar ni heb gedraaid??

Als je mij zo zwakjes vindt, zeg maar hoe wat en wanneer aub. Dan kan jij het goed rechtzetten, met goede argumenten. Kwestie van smaak kan ik wel respecteren, maar je kent mij ni eens, en jij toont hier weinig respect voor iemand die zich KAPOT maakt voor anderen!

Heb jij mij ooit horen klagen over Dave Lambert, Regi, Marko, en al die locale dj's? Nooit man, ze verdienen evenveel respect als andere dj's, en ik vind dat PRODUCERS ook even veel respect verdienen. Want zonder producers, geen platen en geen dj's.

En sorry dak zomaar reageer, maar ik ben dat belgisch syndroom kotsbeu. Alleen in het buitenland worden wij normaal gerespecteerd.

Aan iedereen: Als jullie echt een eigen idee willen maken van mijn draaien, no problem, kom volgende week vrijdag (22/4) in opwijk, het is een party voor een goed doel, en ik verdien er niks aan.

OFF Thread, is da hier VL-TA of Be-TA? Kom op Walen, laat je eigen maar zien en horen!!

Met beleefde groeten.

Laurent

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium