|
|
| Estuera |
^
Fred Baker platen vind je in elke betere vinylzaak ( die zijn er gelukkig ook nog in België ;) ) of je kan ze bestellen op sites als 4djsonly.com, dancegrooves.com en dergelijke...
Ik wilde ook nog ff een opmerking maken over de belgische ziekte: het is idd belachelijk dat we van een van de grootse trance naties zo in het slop zijn geraakt. Om een trance feest in België te vinden moet je echt heel goed zoeken en dan is het nog maar te zien of het ook echt trance is wat je gaat horen. (Ik ken een feest dat 'way of trance' heet waar dus een hardstyle dj in de line up staat bijvoorbeeld :rolleyes: )
Eigenlijk word het eens hoog tijd dat alle overgebleven belgische trance krachten wat gingen samenwerken ipv langs elkaar af te gaan.Je gaat me echt niet wijsmaken dat die hollanders zo veel getalendeerder zijn dan ons. Ze hebben gewoon een grote bek en zoals altijd krijgen de mensen met het grootste lawaai ook de meeste aandacht.
En ga maar eens na dankzij wie dj's als bv tiesto naar de top zijn geklommen. Zijn magik cd's stonden op het einde van de serie (met magik 6 als hoogtepunt) gewoon vol met belgische knallers. (3 x laurent en 1 x mike als ik het goed heb). En nog steeds beinvloeden belgische producers zijn draaistijl. Ga maar eens tellen hoe vaak hij mojado (ook half belgisch), fred baker, filterheadz, estuera (:o )en dergelijke draait...
Dus vanaf nu kunnen we beter allemaal loud and proud uitroepen : "belgian trance rules!" en je zal zien dat het vanzelf waar word ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tjah, waar België vroeger voorop liep en niet bang was van innovatie en nieuwe dingen zijn we nu gewoon op muziek- en uitgaansgebied een land van duffe meelopers geworden...:sadgreen: |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tjah, waar België vroeger voorop liep en niet bang was van innovatie en nieuwe dingen zijn we nu gewoon op muziek- en uitgaansgebied een land van duffe meelopers geworden...:sadgreen: |
Tijd om daar maar eens iets aan te doen. Wat zouden de gedachten zijn over bv (hypothetisch) een intuition feest in België? ( voor de niet ingewijden : een heftig trance feest in een goede club met zowel grote als aankomende namen) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik spreek nu voor mezelf, maar ik denk dat het volledige BETA-front daar achter zou staan! :)
Dan moeten we het tenminste niet altijd in Nederland gaan zoeken wanneer we goeie trance willen horen...
Of de Belgische clubscene er zal achter staan, dat blijft nog maar de vraag :( |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik spreek nu voor mezelf, maar ik denk dat het volledige BETA-front daar achter zou staan! :)
Dan moeten we het tenminste niet altijd in Nederland gaan zoeken wanneer we goeie trance willen horen...
Of de Belgische clubscene er zal achter staan, dat blijft nog maar de vraag :( |
Ik zette die vraag neer omdat ik het er toevallig al eens losjes over heb gehad met Menno na het vorige event in den haag...
Mischien is het wel iets waar we over na moeten beginnen denken dan ;)
België heeft weer trance nodig :cool:
Ik zie trouwens wel dingen als black hole nights in Belgische clubs dus ik denk dat zeker wel mogelijk zou zijn om iets dergelijks te organiseren in een club hier. Als ze zien dat het daarna vol zit dan staan ze er vanzelf achter. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|