return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fred Baker weet hoe het moet!

djcresto
*grouphug*

Opwijk is eigenlijk niet ver voor mij. Eens zien of ik het tussen mijn andere plannen op vrijdagavond kan passen.
Belgian Bonzai
Fred Baker weet hoe het moet! :haha: Sorry, Fred, deze hi-jack gaat nog even door :)

Erge dingen gelezen zeg; dat lolo er ziek van wordt geen draaigelegenheid te krijgen in België. Are we to blaim? Misschien; typ op de Engelse hoofdpagina 'Trance', klik op 'I'm feeling lucky' en je komt uit op TA, ok we worden gelezen; #lezers = #posters x 3, ca va? Dus je bent concertorganisator, je komt uit op het forum. Vermits je fuif organiseert in België kom je uiteindelijk op 'Liveset reviews'. En we zijn vertrokken:

Nu-NRG
Jon O'Bir 2x
DJ Tiësto
Guy Ornadel
Marcus Schulz 2x
Umek
Armin Van Buuren
DJ Rush
Paul Oakenfold 2x
Cosmic Gate
James Cosgrove
M.I.K.E.
Niklas Harding
Paul Van Dyk
Ferry Corsten 2x
DJ Tomcraft
Pulser
Johan Gielen
Yoji Biomehanika 2x
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Matt Darey
T-Quest
Perry O’Neil
Outback
Way Out West
Marcel Woods
Luna

... dan gaan we het lamleggen, zitten ondertussen op de 4e pagina. We gaan nog even naar de 3 laatste pagina's

Elof
Judge Jules
Signum
Jan Johnston
M.I.K.E.
beetje M.I.K.E.-bashing
Gabriel & Dresden
Misja Helsloot
Ferry Corsten
Dito
Adam White

...

Nu,
Reviewen we te weinig livesets van Airwave? We beluisteren te weinig livesets van Airwave! Waarom?
Niet opgenomen? Te ver om naartoe te gaan? Niet goed genoeg? Geen tijd? Geen Airwave op Sensation? Liever 10 Airwave producties beluisteren dan zijn liveset?
Dus ik even naar de website, nota bene www.DJairwave.com. News: 6th September 2004. Ok, effen doorgaan en bij 'Studio', als allerlaatste foto... Ah ja, maar bij news had ik daar ook iets gelezen, oproep tot stemmen op djmag.com; even checken, Top 100, ctrl-F 'airw', niks; top 250 idem. Waarop gaan we ons dus baseren als we iets organiseren, we gaan luisteren naar ETN. Of, tijdseconomischer, even zoeken op TA: posts met Airwave in de titel uit het forum 'tracklistings' (echt, mixing skills, who cares van zodra het een beetje op iets trekt. TRACK SELECTION: mui importante). 8 resultaten, we distilleren:

Airwave - Live in the Mix (N-Joy)-01-15-Cable-2005

01. Unit Response - Teleport
02. Automode - The Battle For Saturnus
03. Noval Vs. Soldout - Maybe Tomorrow
04. Lolo - Why
05. Aiwave - Ladyblue (Live Mix)
06. Fire & Ice - Let There Be Light
07. Yves DeRuyter - Born Slippy
08. Nova - Afrikamamma
09. Menthol - My Name Is Techno
10. Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix)

Airwave - Tranceplant 001 08-04-2005 on ETN.fm

Hour 1
01. Bjorn Small - Are You Serious?
02. Winkee - Whisper (Simon Templar Mix)
03. Nathan Profitt - Luna (Christopher Lobsinger Remix)
04. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Andti Gravity Mix)
05. Sublunar - Inbreak
06. Workafiction - Reflected
07. Probspot - Foreplay
08. Deep Dish - Say Hello
09. Antidote - Velocity
10. Armandi - Philtre
11. Nova - Afrikamamma

Hour 2
01. B4 - Before and After
02. Nathan Profitt - Liquified
03. Lustral - Solace (Chocolate Uncle Mix)
04. Quadran - Don't You Know (Antidote's Quadridote Remix)
05. D-View - The Portal
06. Soldout - Maybe Tomorrow (Nova Remix)
07. Bjorn Small - In A State Of ...
08. Antidote - Cybernetic Desire
09. Sublunar - Sanctuary (Antidote's Tech Mix)
10. ID
11. Tilt - Twelve (Max Graham Remix)

We herinneren ons een ASOT exemplaar met guest mix van Airwave, dus even zoeken.

21:00 - 22:00 Airwave Non-Stop In The Mix, 1-4-2004
1. Airwave - Lady Blue (Antidote Remix)
2. Pascal Obispo - Fan (Airwave Remix)
3. Airwave plus The Pedestrian - Seattle Calling
4. Airwave - Boredom
5. Cloud 69 - 70 Weeks
6. The Green Martian - Ladies & gentlemen
7. Yamakasi - In My Mind
8. Menthol - My Name Is Techno

Jaja, wat maken we ervan? Welke muziekstijl moeten we hierop zetten, kwestie van een evenwichtige muziekavond te kunnen boeken.
"Bonzai Music & Banshee Worx present Tranceplant every 2nd Friday on the progressive channel."
Nnnnnja. Is dit echt zijn ding? Gewoon efkes bellen naar den Airwave zelf zeker?

Dus wat doen we *losse ideetjes*

Luisteren naar ETN en reviewen.
Minstens 1 zo'n party-picture op de website waarop overdreven veel volk staat, da's voor zoveel redenen goed (en cool). En tijdig de website (laten) updaten.
Mix-cd uitbrengen of aanbieden via download.
of, controversieel, bij de volgende singel: DJ Airwave - When Things Go Right... (Original Mix) :D
Lolo
en wat moet ik daarvan denken? Enfin jouw argumenten zijn wel goed in ieder geval.

1. De website gaat totaal vernieuwd worden, ondertussen heb ik op mijn bonzaimusic forum gepost, maar die werdt 2 weken geleden gehacked, dus ja... is het teveel vragen om www.bonzaimusic.com te tikken op jouw keyboard ondertussen?

2. Het is toch duidelijk dak trance en prog speel! En ja, ik speel vanalles tijdens een set. Moet men mij in EEN vakje steken? Goed! Jij zou da dus inventief noemen, misschien. Ik weet niet, ik heb graag 20 stijlen tegelijk in een mix.

3. Pak mijn sets van vorig jaar niet meer als referentie, stijlen zijn veranderd en ik heb de mijne ook eventjes aangepast. Ook moet ik toegeven dat die sets veen minder balans hadden dan die van nu. En da komt van die depressieve tijden na de falling. Ter info, ik ben met bijna 20 kilo afgevallen sinds de falling en dat blijft dalen, juist ter info, zodat je kunt zien hoe erg die depressie was.

4. enfin ja, jij hebt gelijk, ik had tot een paar weken geleden weinig organisatie qua dj'ing, omdat ik er toch mee wou stoppen, eerlijk gezegd. Nu gaan er VEEL dingen veranderen, jij zal wel zien hoe we da gaan doen.

Dus hier zijn mijn ideekes:

1. Ik zal zelf alle tracklists van alle sets posten, het is kweenni hoe simpel nu!
2. Dan de website: aanpassing van foto's en design, en ook een blog ipv een news update om de 6 maanden
3. Meer info over de gigs op mijn eigen website, jij hebt gelijk.

En voor de rest ben ik ermee bezig.

Voila

Bedankt voor zo'n harde maar deftige reactie, die verdient evenveel respect.
pooley
^^^

respect dude
1 pint voor u op een event dak u tegenkom :x
Zillion
Respect Lolo en Fred Baker. K'vind dat je gelijk hebt dat we onszelf te weinig promoten, in van alles - zelfs de chocola en het bier mag meer gepromoot worden vind ik :)

T'is spijtig om te zien dat er zo velen in de Belgische muziekindustrie niet genoeg worden geapprecieerd en hun naam en kwaliteiten gepromoot in zowel binnen als buitenland..zelfs veel gewone resident dj's of groepen zoals Praga Khan en zo.

Als ik in Engeland woonde heb ik geprobeert om zo veel mogelijk Belgische namen te mentioneren aan vrienden en clubbers(kan niet op het juiste woord denken) en prijzend te spreken over de Belgische clubscene (overdrijvend natuurlijk) in m'n vriendenkring :p en k'vind dat iedereen meer positiefs, zeker in quantiteit, zou mogen schrijven op forums en aan mensen die ze niet kennen.

Btw..die track die op de achtergrond van Fred Baker zen site speelt..welke is dat? Confirmation? Heb die onlangs ergens gehoord maar weet niet meer waar, Sensation misschien en vind hem super! Of misschien was het een gelijkaardige track...kent iemand een recente track dat er op lijkt?

Oh en waar kan ik die Fred Baker platen kopen...k'vind niet direkt info op zijn site of op Armada..

Merci :)

Z

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium