return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fred Baker weet hoe het moet!

Lolo
okido, ik snap nu wa je bedoelde.

Al mijn excuses als ik jou pijn heb gedaan. Ik ben heel allergisch op bepaalde dingen, en ik pak veel andere totaal verkeerd.

Dus laten we zeggen dak jou een drankske moet als ik in limburg kom draaien, al is het binnen 5 jaar of zo!!!

Groetjes
L.
Jasperovitsj
We willen de BeTA-party V3 ergens in Limburg houden...:o :toothless
Lolo
als ik mee kan, jij kunt op mij rekenen dan...
Phortastic
quote:
Originally posted by Lolo
okido, ik snap nu wa je bedoelde.

Al mijn excuses als ik jou pijn heb gedaan. Ik ben heel allergisch op bepaalde dingen, en ik pak veel andere totaal verkeerd.

Dus laten we zeggen dak jou een drankske moet als ik in limburg kom draaien, al is het binnen 5 jaar of zo!!!

Groetjes
L.

hehe no problem :)
dat drankje hou ik je aan dan :toothless
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Lolo
Het is altijd hetzelfde, met jullie Belgen, jullie moeten altijd de artiesten in eigen land kapot maken. In plaats van elke Belgische artiest te steunen. Het geldt ook voor andere artiesten.

IK BEN HET KOTSBEU! En dan komen ze huilen dat er niks gebeurt in België. Iedereen is DJ dit, dj dat, weet het beter, en weet beter hoe mijn platen moeten klinken enz enz. Ik ben al 10 jaar dj, en alhoewel ik mij geen super dj zou noemen, toch kan ik mij ni zomaar kapot laten maken door iemand die zo kritisch over ons is. Punt gedaan.

da is net etzelfde in de belgische sportwereld, ook nooit content :)

et is soms ergerlijk ... nujah ... er zijn ook nog mensen die dj's en producers en al de rest dat iet nuttigs en goed doet wel steunen in goede en mindere tijden :)

*edit* een drankje in limburg ... als we nu gewoon es allen samen enen ginge drinke :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium