return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Hjälp mej hoppas!!

DjAviander
quote:
Originally posted by St_Andrew
just for the record: Klimatförändringar påverkar INTE jordbävningar....

Word.
Skrev fort, för fort.:p
lacksesepsotygh
någon mer än mig som var i thailand när det hände?
St_Andrew
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
någon mer än mig som var i thailand när det hände?

utveckla ;)
reveal
Nu har listan över saknade gjorts offentlig, den går att läsa bland annat >här<.
GyLLe
Hoppet tynade sakta bort men säkert bort ju mer tiden gick. En vecka gick en månad gick. Då var hoppet borta med vinden. Nu efter tre månader fick vi beskedet vi väntat på så länge... Ove var identifierad.

Han kom hem efter tre månader. Var och mötte honom för en vecka sen i en jätte fin cermoni. Allt var jätte fint och värdigt. Men saknaden går inte att beskriva. Det är en sak när en gammal person går bort, är ju en del av livet. Men nu när en man med knappt 50 år fyllda försvinner ur ens liv blir saknaden ännu värre. Begravning väntar innm kort.
Förstår inte en sak bara i nästan två månader har vi gått och väntat på att vi skulle få beskedet, nu när vi fått det blir sorgen bara större... Varför??? Vi har längst inne länge vetat vad beskedet skulle vara negativt. Så varför bli ledsen när vi fick bekedet vi så länge har väntat på, känns som det skulle vara en lättnad. Men då kom tårarna mer än dom kommit innan. Men det är väl så vi människor fungerar?

Ville bara att ni skulle veta hur avslutningen blev för mej och mina nära och kära i denna katastof.

Du ommer alltid leva i mitt hjärta.

R.I.P Ove Österlund

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden