return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Live videos

Chrill
Kan någon tipsa om bra live vidoes från DJ's, typ som PVd @ love parade mm. mm. Där man får se mixarna och det inte är klippta versioner, Skulle gärna även se filmer där man får se dj'n när han jobbar och att de inte visar publiken och annat ointressant så mycket, någon som kan tippsa om sånna här filmer?
SteveTranz4ever
Jag har aldrig sett nån video där dom enbart har fokuserat på DJn... Och jag har sett en hel del... Den enda jag kommer att tänka på rak arm så här e Dave Clark Live på Impulz 2001-02-17 där man får se hur jäkla säker den killen är !

Här har du en lista på dom live vids jag har... har dock inte uppdaterat den listan sen den 7e februari :wtf: Så de finns väl nåt 10-tal vids till
Har heller inte listat mina egna live vids.
http://medlem.spray.se/djstevie/vid...rance4ever).htm
Chrill
tack så mkt! Fan det är lustigt att det inte finns nån film där endast dj'n visas tycker jag!
RebeL9
quote:
Originally posted by Chrill
tack så mkt! Fan det är lustigt att det inte finns nån film där endast dj'n visas tycker jag!

för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q
Chrill
quote:
Originally posted by RebeL9
för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q

Tycker fortfarande att det kunde vara kul att se på när han jobbar, speciellt om det är skillade dj's!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden