return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Monday Bar Mania !

Gate 42
Missar denna fest, trist men tyvärr blir det så när man inte har klämdag på jobbet och börjar kl 6. Vissa pallar att festa ändå, men inte jag ;)

Hoppas ni som har gått har det kalaskul!
SteveTranz4ever
Ja men fan vilket drag de var :gsmile:
Och vilken jäla kö de va för att komma in... fullt hus !

Okej att Bossi inte är världens bästa DJ men han gjorde sitt jobb och det var fan inte tråkigt nån gång !!!

Har ett fiiiin fint klipp som jag filmade med min Canon ixus i som jag slänger upp i helgen... Tiesto - Urban train (Cosmic Gate remix)

I övrigt tycker jag de var bra ljud & ljus och det var jäkligt kul att träffa alla clubbers man känner :D
Kvicket
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja men fan vilket drag de var :gsmile:
Och vilken jäla kö de va för att komma in... fullt hus !

Okej att Bossi inte är världens bästa DJ men han gjorde sitt jobb och det var fan inte tråkigt nån gång !!!

Har ett fiiiin fint klipp som jag filmade med min Canon ixus i som jag slänger upp i helgen... Tiesto - Urban train (Cosmic Gate remix)

I övrigt tycker jag de var bra ljud & ljus och det var jäkligt kul att träffa alla clubbers man känner :D

Kan bara instämma, är kanske inte världens bästa dj men jag tyckte han skötte mixandet lysande ikväll. Iofs så var mitt omdömme måhända påverkat av alkohol.
En sak jag dock inte förstår är hur du kunde gå innan sista låten, var i princip den som gjorde hela kvällen perfekt :)
Fire wire var nog det bästa jag någonsin har hört live, sånt drag har jag nog aldrig varit med om.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kvicket
Kan bara instämma, är kanske inte världens bästa dj men jag tyckte han skötte mixandet lysande ikväll. Iofs så var mitt omdömme måhända påverkat av alkohol.
En sak jag dock inte förstår är hur du kunde gå innan sista låten, var i princip den som gjorde hela kvällen perfekt :)
Fire wire var nog det bästa jag någonsin har hört live, sånt drag har jag nog aldrig varit med om.

Nej för tusan... jag var kvar till slutet, du måste förväxla mig med någon annan :D Vi röjde som jävla idioter och körde hardcore cyckeldans till Fire Wire... :D
De va ju inget dåligt jubel när han var klar... han såg ut att bli riktigt rörd och tog sig åt hjärtat...
Aendy
quote:
Originally posted by Kvicket

Oj, då har du mycket att se fram emot om du aldrig varit med om sådant drag, visst var det drag men.... Lucky you!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden