return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Musikvideos?

NooN
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
E väl ungefär som nån video med Scooooooooter...

Var det inte även "Beauty of silence" eller nån med "Svenson & Gaylen" som tjejerna serverade lite DJs & gubbar toppless vid en festmåltid ?

Det är där videos som "Call on me" vinner (jaja den är uttjatad)... det är sexigare med sexiga kläder på när man nästan ser, det är då fantasin sätter igång... fast kidsen verkar hellre vilja ha de helnäck...

Ni menar nog "We Know What You Did...". Men de här inte topless i den videon, vad jag vet iaf.

Nej, tänk om Spike Jonze fick för sig att regisera en trancevideo, då jävla :eyes:
dbl
quote:
Originally posted by NooN
Ni menar nog "We Know What You Did...". Men de här inte topless i den videon, vad jag vet iaf.

Nej, tänk om Spike Jonze fick för sig att regisera en trancevideo, då jävla :eyes:

just det ja "we know what you did" e det ja..... tänkte nästan att det va nån annan än den jag sa.. kom bara inte på namnet.. hehe...
NooN
Ingen är felfri ;)
Trancenorway
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Yes!
Eric Pryds - Call on me är så jävla nice, brudarna ser ju bara SÅ horny ut asså :p Kan tro att han är nöjd i den videon :)
BBViDz, där verkar ju vara stendött.

Eg har hørt det er ein transvestitt blant dei brudarna... kor horny ser de ut nå??:stongue:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Trancenorway
Eg har hørt det er ein transvestitt blant dei brudarna... kor horny ser de ut nå??:stongue:

Åfan... då måste jag kika på den senare... kanske man blivit mest sugen på den i värsta fall :wtf: wtf... hahaha

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden