|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Masken
@SWE_TRANCE, Finns ju några som man verkligen vill ha tag i, typ Eric Prydz - Call on Me, Outkast - Hey ya, samt MTV's Dance-mixar etc etc... :) |
Yes!
Eric Pryds - Call on me är så jävla nice, brudarna ser ju bara SÅ horny ut asså :p Kan tro att han är nöjd i den videon :)
BBViDz, där verkar ju vara stendött. |
|
|
| dbl |
hade en massa musik videos förut... nu är dock den enda jag har "eric prydz - call on me (late night version)"
ett måste att ha om man har projje och ska ha fest.. hehe :p
samma som satisfaction måste man ju också ha...
fast beror la kanske på festen om man ska ha den klippta versionen eller inte :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by dbl
hade en massa musik videos förut... nu är dock den enda jag har "eric prydz - call on me (late night version)"
ett måste att ha om man har projje och ska ha fest.. hehe :p
samma som satisfaction måste man ju också ha...
fast beror la kanske på festen om man ska ha den klippta versionen eller inte :p |
passar såväl på begravning som bröllop. :p |
|
|
| Laszlo |
Welcome back man :)
Jag har ett gäng privatfotade filmer från lite större events, Dance Valley x 2, Sensation, MondayBar kryssningar x 5, Tiesto @ Slagthuset med mera....hör av dig om du är intresserad av att få de...
finns på ICQ 158208915
Cheers |
|
|
| CJ InterCity |
har något sett Stiiv's video från Tiesto @ Slagthuset? den har jag längtat efter :p
Vad gäller Call On Me videon fattar jag inte vad alla är så heta på? dom har ju heltäckande baddräckter för fan!! kolla in "Galleon - So I Begin" t.ex om ni vill se en het brud i underkläder ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|