return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Spring Break Cruise 2005

Amnezia
fick höra om detta nu i helgen när ja va i gbg å härja lite:p....Pålle dyk e den som e kvar av det där gänget ja inte lyckats sett än + att det inte blev någon luciakryss nu heller:whip:

får hoppas det blir en bra lina i övrigt me..e långt kvar till feb än:)
MacNac
Självklart måste jag med! Tror stenhårt på Paul.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
är det 20 årsgräns som vanligt då? nu börjar jag få tårar på riktigt alltså :(

quote:
Originally posted by Hauken
Sitter och tänker detsamma :( Ett år kvar isf :( Otroligt surt, sniket, dåligt, trist osv!

Om ni har nån förmyndare med er som är minst 30 år så funkar de ;) Gissa vad jag fyller snart..

Btw... En kryss utan Steve är ingen riktig kryss... haha fan va ego de lät men vad jag menar är "I'm there :gsmile:™"

Har sett PVD 3 gånger... bara på Mysteryland var han lite tveksam men han fick ju också bara 1½ timme på sig ungefär... På SMC 2003 var han jävligt grym ! Och på Innercity 2003 var han as bra !
CJ InterCity
jaså stiiv... det var ingen dum ide faktsikt. du har koll på läget ser jag :p men det är faktiskt något att fundera på. jag har ju längtat som fasen i 2 år till att kunna åka med på en kryss :) så jag återkommer ;)
Vizay
så man kommer faktiskt ombord om man är under 20 å du e över 30...intressant :)

som nån sa så e linan inte klar ännu så jag lägger in en liten reservation ifall jag skulle få pengar. Ni kanske ser mig där ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden