|
|
| Amnezia |
| hauken bodde du me laszlo lr i närheten av hytt 4108??? vi hade minst 2 grannar som dunka hardstyle oavbrutet:rolleyes: :whip: :p :p |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hauken bodde du me laszlo lr i närheten av hytt 4108??? vi hade minst 2 grannar som dunka hardstyle oavbrutet:rolleyes: :whip: :p :p |
Vi hade hytter på däck 5..5104-5105 alt. 5004-5005.. Men hardstyle dunkade vi oavbrutet, ja :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hauken bodde du me laszlo lr i närheten av hytt 4108??? vi hade minst 2 grannar som dunka hardstyle oavbrutet:rolleyes: :whip: :p :p |
ÖH - jag lyssnar inte på någon sketen kalleanka-hardstyle...:) Först blir man anklagad av sina närmaste vänner för att vara pundare, de tror ju på allt de läser, SEN blir jag anklagad för att lyssna på hardstyle....:whip: :) vi hade hytt 4109 - flera av våra grannar dunkade dock på Hardstyle ganska friskt...kan tänka mig att även polarna i min hytt körde en och annan harstyle-skiva, men det hände inte så länge jag hade något att säga till om - å andra sidan spenderade jag inte speciellt mycket tid i hytten så jag brydde mig inte speciellt mycket... :) |
|
|
| Amnezia |
| du e inte anklagad:tongue2 :D men lät nästan ett tag som hauken bodde där me så va tvungen å skriva nån granne ja visste namnet på:p hur som helst va de ett jäkla drag ombord iaf...va väl ac som fick utstå mest av den fina hardstylen när han kände de va dags å däcka vid 2tiden:tongue2 :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
SJUK JÄLA FILM STEVE!!! DU ÄR GUD!!! |
Tack för alla creds... riktigt kul alltså för så här mycket creds har jag aldrig fått tidigare... MB ringde mig i torsdags
Jace som spelat på flera kryssar och jobbar på Silja Festival sa detta till mig
Jag visat den till hela festival gänget, dom är helt extas att du gjorde så bra videon..
1100 downloads in 4 days :wtf: (måndags) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|