return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 
Spring Break Cruise 2005

jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Vi bilar, som vanligt, upp...vi är fyra pers - MEN...risken är att vi måste ta Jonas bil, som är en Peschååå 206:a, och de har ju inte världens rymligaste baksäte...alternativet är om jag får låna farsans S80 - jag vet inte om jag vågar ta min 740 upp till Stockholm igen - den är lite småkinkig, och en vacker dag är jag rädd för att den inte kommer att starta...Är du själv? I så fall kan jag kolla med farsan om vi kan ta S80:n så alla fem kan samåka....tänk också på att vi kommer att övernatta på Scandic...såvida du inte har lust att köra hem på kvällen efter kryssningen, vilket jag inte tror att du har...jag har gjort det en gång, och gör aldrig om det igen... :)

du menar "hålla upp fönsterrutan-s80"? ;)
Jag är själv å har fått ett riktigt bra erbjudande på en biljett (billigare än billigast) å husrum dagen efter så jag kan köra hem på lördag.
Grejen är att jag täntke köra upp själv, via linköping å plocka upp Esset och nån mer.
Tänkte kolla om det är nån som ska hänga på?
Jag har världens minsta bil, dvs max 3 pers om man ska ha packning med.

Kör från växjö :)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
du menar "hålla upp fönsterrutan-s80"? ;)
Jag är själv å har fått ett riktigt bra erbjudande på en biljett (billigare än billigast) å husrum dagen efter så jag kan köra hem på lördag.
Grejen är att jag täntke köra upp själv, via linköping å plocka upp Esset och nån mer.
Tänkte kolla om det är nån som ska hänga på?
Jag har världens minsta bil, dvs max 3 pers om man ska ha packning med.

Kör från växjö :)

haha - japp, den S80:n - men rutan är fixad nu :) men du kör själv alltså....då så, då kan vi ju ta Jonas bil... :)
Versace
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Oj vad trångt de ska bli i er hytt :toothless

Fan så skoj de kommer bli... Ni som såg Johnny Boy sist spela på 3 vinylspelare vet att det var ett grymt set.
Jag vet att Johnny har ett till ess i rockärmen inför denna kryss :gsmile:

föööfan de e inga problem, har varit med om värre
Aendy
Spring break cruise när man ändå blir tvungen att ta sig ledigt? Hade det inte varit bättre båten seglat från Skåne då? De är väl de enda som har fredagen fri pga sportlov?
Hauken
Hauken +7 :)

Statens Järnvägar skall vi färdas med.

Blir hett som fan detta!

Hur billig är igentligen spriten på båten? (Inte i barerna utan butikerna..?)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden