return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Spring Break Cruise 2005

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Elscorpio
jahapp... då är det bara att ladda i en dryg månad då innan man får släppa loss på Festival! (ah.. snart en minut mindre kvar)

Fan kul att en TA ända från Lule tar sig till E'Stockholmo för fest...
Posta en bild på dig själv i den här tråden http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=18906
så får jag nöjet att träffa ännu en till TA...

VV*: Gjorde lumpen på F21 i Luleå

*VV = Värdelöst Vetande
Elscorpio
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan kul att en TA ända från Lule tar sig till E'Stockholmo för fest...
Posta en bild på dig själv i den här tråden http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=18906
så får jag nöjet att träffa ännu en till TA...

VV*: Gjorde lumpen på F21 i Luleå

*VV = Värdelöst Vetande

F21... trevligt trevligt! Nja det är inte så anmärkningsvärt som det låter Steve :) Har pluggat på LTU sen 2000 och flyttar nu ner till Uppsala nästa vecka, så jag är i trakterna när kryssen bär av. Är ursprungligen från Arvika så jag har inte riktigt rotat mig fast häruppe - för kallt och för mörkt på vintern. Det bästa med flytten är att nu kan man njuta av kryssningarna, samt andra events utan att SAS tömmer kontot för en ;) Skall försöka hitta en bild som inte ser allt för mongo ut och lägga upp den. :crazy:
Elscorpio
Bild uppe...

Elscorpio
staz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är nödvändigt att lämna in samtligas namn om vakterna vid ombordstigning vill se biljetterna och jämföra med erat ID...
Ni kommer bli ombedda att lämna allas namn för jag tror det är efter Estonia katastrofen som dom började med namn listor på alla turer... I värsta fall blir de ingen resa...

Har du allas bokning (som det nu verkar) så hämtar du ut allas biljetter/hyttnycklar... Man ser ofta stora kompanier står och köar fast bara den som bokade behöver det...

leggar dom er och era id uppgifter inte överensstämmer med de på biljetterna så måste ni köa igen och få det åtgärdat i biljettkassorna, om ni går sist på båten oc detta sker så är risken stor att ni missar kryssen. jag har 1st hand exp. (inte på att missa x'en dock)
Try
Vi är tre i våran 4-hytt. är en B-hytt för 745 kr för övrigt. Någon som inte har fått plats som vill? Vi är 2 killar och en tjej. Snälla med =)

Edit: Såld

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden