return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Spring Break Cruise 2005

Gate 42
*phew*

I vanlig ordning så betalades biljetterna i sista sekunden. Har i alla fall min b-hytt till kryssen nu.. Känns bra som fan. Tar nog ett par bira redan ikväll för att fira avslutat köp xD
staz
jag betalade inte min för jag har 1 plats kvar att fylla,, har inte råd att ligga ute med pengar. Nån härifrån som vill köpa in sig?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gate 42
*phew*

I vanlig ordning så betalades biljetterna i sista sekunden. Har i alla fall min b-hytt till kryssen nu.. Känns bra som fan. Tar nog ett par bira redan ikväll för att fira avslutat köp xD

Samma här typ, var ner på förmiddagen på Silja kontoret idag och pyntade in min B-hytt :D

För första gången av alla MB-kryssar ska jag vara ledig samma dag som avresan... Tidigare har jag jobbat hela dagen först och sen började 23timmars festandet... Skööööönish !
Hauken
Betalat och klart, 2 hytter här

Fan, man behövde ju inga namn? Har bara en biljett där det står två hytter, 8 personer. Bara namnet det är bokat i står på biljetten :S Måste alla checka in tillsammans då eller? Skriver dom in vilka som gått ombord?
Hauken
Dubbelpost :S

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden