|
|
| Gate 42 |
*phew*
I vanlig ordning så betalades biljetterna i sista sekunden. Har i alla fall min b-hytt till kryssen nu.. Känns bra som fan. Tar nog ett par bira redan ikväll för att fira avslutat köp xD |
|
|
| staz |
| jag betalade inte min för jag har 1 plats kvar att fylla,, har inte råd att ligga ute med pengar. Nån härifrån som vill köpa in sig? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
*phew*
I vanlig ordning så betalades biljetterna i sista sekunden. Har i alla fall min b-hytt till kryssen nu.. Känns bra som fan. Tar nog ett par bira redan ikväll för att fira avslutat köp xD |
Samma här typ, var ner på förmiddagen på Silja kontoret idag och pyntade in min B-hytt :D
För första gången av alla MB-kryssar ska jag vara ledig samma dag som avresan... Tidigare har jag jobbat hela dagen först och sen började 23timmars festandet... Skööööönish ! |
|
|
| Hauken |
Betalat och klart, 2 hytter här
Fan, man behövde ju inga namn? Har bara en biljett där det står två hytter, 8 personer. Bara namnet det är bokat i står på biljetten :S Måste alla checka in tillsammans då eller? Skriver dom in vilka som gått ombord? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|