|
|
| Mario_GX |
Man är bara allt för nyfiken =) så berätta allt, don't leave any dirty details =)
Har inte bestämt mig var ja ska än, om ekonomin tillåter de så drar ja till San Fransisco och festar =D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
Man är bara allt för nyfiken =) så berätta allt, don't leave any dirty details =)
Har inte bestämt mig var ja ska än, om ekonomin tillåter de så drar ja till San Fransisco och festar =D | '
Tar flyget med brorsan från Sturup till Budapest den 26:e klockan 22:00. Där spenderar vi natten hos ett par bekanta, varifrån vi kvällen därpå tar bussen hem till Rumänien.. :) Längtar som aldrig förr...jag har samtidigt också lite ångest eftersom nyår i Budapest också fanns i tankarna. Ungern har trots allt bland de bästa technoscenerna i hela Europa - housen är också väldigt stor....finns säkert ett 5-10-tal schyssta EDM-fester att välja mellan den 31:a. Vår egna Bacto spelar bland annat nere i Budapest på nyår.... :) |
|
|
| dbl |
| ska till sthlm o parta loss :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
'
Tar flyget med brorsan från Sturup till Budapest den 26:e klockan 22:00. Där spenderar vi natten hos ett par bekanta, varifrån vi kvällen därpå tar bussen hem till Rumänien.. :) Längtar som aldrig förr...jag har samtidigt också lite ångest eftersom nyår i Budapest också fanns i tankarna. Ungern har trots allt bland de bästa technoscenerna i hela Europa - housen är också väldigt stor....finns säkert ett 5-10-tal schyssta EDM-fester att välja mellan den 31:a. Vår egna Bacto spelar bland annat nere i Budapest på nyår.... :) |
DU MÅSTE SKÄMTA!!:eyes: jag försökte boka flyget just den 26:e till Budapest men det var fullbokat, hela månaden t.o.m!!! vill see Deep Dish på nyårsafton ju!! :whip: ja jävlar, då kom Wizzair rekommenderingen till nytta i af ;)
justnu vet jag inte vad jag ska göra. kanske drar jag till Köpenhamn, några polare ska ha fest där. men jag tror inte jaghar lust... vi får se :) om någon ska ha fest i Malmö området hakar jag gärna på :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
DU MÅSTE SKÄMTA!!:eyes: jag försökte boka flyget just den 26:e till Budapest men det var fullbokat, hela månaden t.o.m!!! vill see Deep Dish på nyårsafton ju!! :whip: ja jävlar, då kom Wizzair rekommenderingen till nytta i af ;)
själv vet jag inte vad jagska göra. kanske drar jag till Köpenhamn, några polare ska ha fest där. men jag tror inte det ändå... vi får se :) |
haha - fatta vad glad jag blir när du säger så :) Jag velade själv ett par veckor innan jag slutligen fick tummen ur röven och beställde flygbiljetterna. När försökte du beställa? Jag beställde mina i tisdags kväll.
Tack förresten för tipset med Wizziar :p Hade du inte tipsat mig kanske du hade suttit på planet den 26:e istället för mig :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|