return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Vad kommer ni göra vid nyår?

lonne
quote:
Originally posted by Scintilla
Oj vad många har spännande planer... Själv ska jag äta middag med föräldrarna och sedan svulla med chips, dip och cola hos en kompis

Låter som en skön kväll! Blir nog något liknande för mig, lite öl och skit snack är det jag känner mig upplagd för.

Gott nytt år btw!:)
Vizay
quote:
Känns ändå inte så viktigt, nyår är en överskattad festdag... Dessutom ska jag festa i Stockholm nästa vecka så jag är nöjd :)

åhå, trodde inte det fanns andra som delade min syn på nyår :p

visst ere trevligt å fira in det nya året men det känns bara jobbigt å dra omkring på massa hemmafester eller ut på krogen å supa runt.
jofawe
quote:
Oj vad många har spännande planer... Själv ska jag äta middag med föräldrarna och sedan svulla med chips, dip och cola hos en kompis och kolla på film. Inte så partyparty. =) Känns ändå inte så viktigt, nyår är en överskattad festdag... Dessutom ska jag festa i Stockholm nästa vecka så jag är nöjd :)

Gott nytt år Anna!
Själv är jag ju som sagt i Lund, nästan, men bara nästan, lika kul som när vi var här för 2 år sen ;)
Hälsa så gott till Erika :)

Btw.. grabbarna hälsar ;)
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
(har förbokade biljetter till nått ställe tydligen.. linners eller nått sånt) ..

Tegners kanske? Var utanför där (på väg hem) för 20 minuter sen :)

Gott nytt år SweTA!1
Kongo_kim
jag och brorsan hatar nyår så vi satt hemma och gjorde typ inget:clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden